پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۹

بنگر: می گفتند پرسپولیس آبروی ایران را در آسیا می برد

وبسایت رسمی برنامه نود - بنگر آسیایی؛ این عبارتی بود که بعد از سوت پایان بازی بنیادکار – پرسپولیس می شد با قاطعیت بیشتری نسبت به همیشه فریادش زد. مدافع میانی پرسپولیس در تاشکند روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و بدون تردید بهترین بازیکن میدان بود. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایران ورزشی، محسن بنگر به خوبی از پس رهبری خط دفاع منسجم پرسپولیس برآمد و حتی یک اشتباه هم نداشت. با این حال بنگر می گوید او و تمام بازیکنان پرسپولیس از انتخاب سوشا به عنوان بازیکن برتر میدان خوشحالند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط