دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶

سهم خواهی هسته ای عربستان

رئیس سابق اطلاعات عربستان: هر امتیازی که قدرت های جهانی بر اساس توافق هسته ای به ایران بدهند؛ عربستان نیز آن را دنبال خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه جروزالم پست، ترکی الفیصل، از مقامات پیشین عربستان در گفتگو با شبکه بی بی سی گفت: هر امتیازی که قدرت های جهانی بر اساس یک توافق هسته ای به ایران بدهند، از جانب عربستان سعودی و دیگر کشورها دنبال خواهد شد و این امر به خطر گسترش بیشتر فن آوری هسته ای منجر خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)