دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شهرتو بساز -پایگاه خبری کرج ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴

ورزشکار البرزی راهی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا شد

رییس هیات تنیس روی میز البرز به خبرنگار ایرنا گفت: این ورزشکار همراه با مهشید اشتری، ندا شهسواری، فاطمه یاری، ستایش ایلوخانی و شیما صفایی با هدایت حمیده ایرانمنش اعضای تیم ملی بانوان کشورمان را تشکیل می دهند. علیرضا حجازیان در ادامه افزود: پریناز حاجیلو در مسابقات انتخابی کشور مقام دوم را کسب کرد و مجوز حضور در رقابت های آسیایی را از آن خود کرد. ورزشکاران در 2 ماه گذشته 2 اردوی آمادگی سخت را نیز پشت سر گذاشته اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)