دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۲۹

خردادماه تلخ برای جنگل و مرتع؛ طبیعت باز هم خاکستر نشین شد

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی: استان ها- آتش است دیگر، هرجایی سرک بکشد با خودش سوختن به همراه دارد، موضوعی که جنگل های این دیار سال هاست با آن ساخته اند اما قرار است این حکایت سوختن و ساختن تا کی ادامه یابد. خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آتش سوزی های تابستانه حالا یک ماه زودتر ایران گردی خود را آغاز کرده است، خردادماه، حادثه ها از ایلام شروع شده و به فارس و زنجان و لرستان هم سرزده است، هرکجا رفته جای پایش داغ به جا گذاشته و دل سوزانده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)