سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۲

اول دبستانی ها 31 شهریور به مدرسه می روند

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری 2 دوره آموزشی برای والدین نوآموزان دبستانی در هفته سوم شهریور و هفته سوم مهر ماه خبر داد. به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران ، محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است که شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان دبستانی در برخی مناطق 10 شهریورماه است؛ آیا چنین چیزی صحت دارد؟ ، اظهار داشت: خیر ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)