سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تین نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۸

طرح بهسازی محور لنگرود-کهک به بهره برداری رسید

تین نیوز | سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بهسازی و روکش اسفالت محور لنگرود-کهک به طول تقریبی 20 کیلومتر تکمیل و آماده بهره برداری شد. داود طلوعی با اعلام این خبر افزود: عملیات بهسازی این محور از فروردین ماه سالجاری و پس از اتمام تعطیلات نوروزی آغاز و طی مدتی کمتر از دو ماه تکمیل و آماده بهره برداری گردید. وی طول مسیر بهسازی شده در محور لنگرود - کهک را قریب 20 کیلومتر عنوان کرد و افزود: عرض مسیر متغیر و بین 8/6 تا 16 متر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)