دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۴

توصیه به بیماران مبتلا به زخم معده در ماه رمضان

علیرضا میرکریمی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، گفت: در ماه مبارک رمضان معمولاً الگوی دریافت غذا از زمان صرف وعده های غذایی تا ترکیب غذایی که مصرف می شود تغییر می یابد در نتیجه این حالت ممکن است علائم و عوارض برخی بیماری های گوارشی را تحت تاثیر قرار دهد. وی ادامه داد: بیماری زخم معده و اثنی عشر یکی از این بیماری هاست چرا که با نخوردن غذا به مدت طولانی، ترشحات معده کاهش یافته و حرکات معده و روده هر دو ساعت یکبار انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)