دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۵

پیگیر حقابه رباط کریم از کانال محمدیه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سعید بیات صبح امروز در حاشیه بازدید از کانال آب محمدیه حد فاصل اسلامشهر رباط کریم اظهار کرد: نگاه مجموعه مدیریت شهرستان های استان تهران در بخش فرادستی رباط کریم در بحث بهره برداری از آب کانال محمدیه باید فراشهرستانی، عدالت محور و مبتنی بر قوانین موجود باشد. سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم بیان کرد: اولویت این فرمانداری پیگیری تحقق مطالبات به حق و قانونی کشاورزان زحمتکش و نجیب شهرستان در بهره مندی از حقابه قانونی شهرستان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)