دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

پیگیری رفع مشکلات کشاورزان زحمتکش شهرستان رباط کریم در بحث توزیع عادلانه و ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سرپرست فرمانداری رباط کریم در حاشیه بازدید از کانال آب محمدیه حد فاصل اسلامشهر-رباط کریم با اشاره به اینکه نگاه مجموعه مدیریت شهرستانهای استان تهران در بخش فرادستی رباط کریم در بحث بهره برداری از آب کانال محمدیه بایدفرا شهرستانی ، عدالت محور و مبتنی بر قوانین موجود می باشد و اضافه کرد: الویت فرمانداری رباط کریم پیگیری تحقق مطالبات به حق و قانونی کشاورزان زحمتکش و نجیب شهرستان در بهره مندی از حق آبه قانونی شهرستان می باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)