سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۰

تمدید اعتبار گواهینامه سیستم های مدیریتی HSEQ شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امین محمدی صبح امروز در حاشیه جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به ممیزی انجام شده اظهار کرد: با استقرار سیستم های مدیریتی، دیدگاه فرایند گرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت شغلی کارکنان و جلب نظر و رضایت مندی ذی نفعان در سرلوحه فعالیت های شرکت قرار داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)