سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۸

رییس هیات: کمک فدراسیون به دومیدانی کاران گلستانی کمتر از انتظار است

سید وحید رضا میرا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: گلستان یکی از قطب های دو ومیدانی کشور است و نیازمند کمک فدراسیون در جهت فراهم کردن امکانات و توسعه این ورزش و استعداد یابی بیشتر است. وی بیان کرد: دوومیدانی کاران گلستانی که استعداد و انگیزه زیادی برای رسیدن به تیم ملی و حضور در مسابقات معتبری مانند المپیک دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)