سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۱

آنتی بیوتیک کمتر بخوریم

به گزارش پیک نکا ، محمد مهدی فیض آبادی در آستانه برگزاری هفدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران، اظهار داشت: این کنگره 2 تا 4 شهریور در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. وی در ادامه با توجه به افزایش مقاومت آنتی بیوتیک ها، گفت: متاسفانه در کشور ما به دلیل مصرف بی رویه و گاه تجویزهای زیاد آنتی بیوتیک ما شاهد کاهش تاثیر آنتی بیوتیک ها در برابر بیماری و نیاز به بیماران به داروهای قوی تری هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)