دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۸

هشدار درباره عوارض مصرف نوشابه های گازدار

صدای صنعت -مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: تقریبا همه مواد و ترکیبات موجود در نوشابه مضر بوده و هیچ ماده مفیدی در آن یافت نمی شود. دکتر بهروز جنت با بیان این مطلب گفت: حتی همان میزان بالای شکر که تنها ارزش تغذیه ای این نوشیدنی ها است، میزان انسولین را افزایش داده تا آنجا که افراط در مصرف آنها حتی افزایش سلول های سرطان لوزالمعده را محتمل می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)