سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۹

اجرای طرح سلامت در ضیافت در کلیه مساجد منطقه دو

اقتصادتهران: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو از اجرای طرح سلامت در ضیافت در کلیه مساجد منطقه دو خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو،” ذبیح اله زارع ” با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اداره سلامت این معاونت، اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی با هدف ارتقای سلامت شهروندان در سطح منطقه خواهد نمود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط