سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۸

مدیرعامل رایتل: بعد از ترابردپذیری توسعه شبکه رایتل سریع تر می شود

مدیرعامل رایتل در گفت وگوی اختصاصی با زومیت با بیان اینکه منتظر اعلام زمان شروع ترابردپذیری توسط رگولاتوری، اعلام کرد که توسعه شبکه ی رایتل با اجرای ترابردپذیری بیشتر وسریع تر می شود. سید مجید صدری مدیرعامل رایتل در گفت وگو با زومیت درباره اجرای طرح ترابردپذیری اعلام کرد: تست های ترابردپذیری با موفقیت انجام شده و منتظر تماس رگولاتوری هستیم. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید زمانی را برای آغاز طرح در سه اپراتور اعلام کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)