سایر منابع:
سایر خبرها
مشکل ریجستری آیفون حل شد/جزئیات واردات آیفون به زودی اعلام می شود
به گزارش قم پرس ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. وی همچنین اظهار داشت: با مصوبه امروز هیات دولت و رفع ممنوعیت که
سلام دوباره به آیفون یا خداحافظی برای همیشه؟
ادامه به بررسی این موضوع پرداخته ایم. آینده مبهم بازار آیفون اوایل سال 1401 خبر هایی از ممنوعیت واردات آیفون به ایران منتشر شد. در انتهای همان سال اعلام شد که از شروع ماه اسفند گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل 14 و کلیه مدل های بعد از آن جزو لیست کالا های مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور هم نخواهد بود. اما ورود غیرقانونی این گوشی همچنان ادامه داشت. در سال 1402 انجمن
سهم 111 درصدی دولت از واردات آیفون /افزایش درآمد از محل گمرک
واردات تلفن همراه آیفون به کشورمان، چند سالی است که از سوی دولت ممنوع شده، اما امروز وزیر ارتباطات در فضای مجازی از موافقت سیاست گذار برای واردات این کالای گران قیمت خبر داده است. به گزارش سرویس اقتصادی تابناک ، ستار هاشمی وزیر ارتباطات صبح امروز در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. این خبری
روزنامه کیهان درباره رجیستری آیفون: دولت به بمب های آمریکایی، مجوز رجیستری داده
اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغاسالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. به گفته او با مصوبه دیروز هیئت دولت و رفع ممنوعیت که با همراهی معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صمت حاصل شد جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن
واردات 4 برابری آیفون در راه است؟
به گزارش تجارت نیوز ، روز گذشته سید ستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. وی افزود: معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. به گفته او با
قیمت احتمالی سری آیفون 16 با رجیستری
در ایران بسیار هیجان انگیز به نظر برسد، اما پس از اخبار به دست آمده در رابطه با فرایند و هزینه های واردات آیفون های جدید، قیمت نهایی آیفون های جدید در بازار ایران پس از رجیستری به شدت افزایش خواهد یافت. ساعاتی پس از اعلام خبر رفع مشکل رجیستری آیفون، تصویب نامه ای از سوی هیئت وزیران منتشر شد که سود بازرگانی واردات تمام گوشی ها با نشان تجاری اپل 96 درصد خواهد بود. البته این مصوبه به دولت
وزیر ارتباطات وارد کاراکاس شد
به گزارش خبرگزاری برنا، سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات در بدو ورود به کاراکاس در جمع خبرنگاران گفت: حضور ما در ونزوئلا بیش تر برای تسهیل و توسعه روابط فنی و ایجاد پل ارتباطی میان شرکت های فناورانه و دانش بنیان و بخش خصوصی ایران با ونزوئلا است. بیشتر بخوانید وزیر ارتباطات به ونزوئلا و کوبا سفر می کند ستار هاشمی: جزئیات واردات آیفون به زودی اعلام خواهد شد
ممنوعیت 3 ساله واردات گوشی اپل با تعرفه نجومی برطرف شد؛ بازار به چه سمت خواهد رفت؟
همکاری این شرکت آمریکایی با رژیم تروریستی صهیونیستی محرز است و محصولات این شرکت در لایه ترانک دیجیتال و آنالوگ و رادیوهای انتقال دیتا در سطح صنایع حساس ما مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین وزارت ارتباطات و اطلاعات از ورود این تجهیزات به ایران سریعا جلوگیری کند. با این حال، با گذشت تقریبا دو روز از انتشار خبر ممنوعیت واردات و فروش گوشی های موتورولا، احتمال رفع این ممنوعیت مطرح شد. مهدی اسدی
همه چیز درباره ممنوعیت واردات آیفون/ ردپای دولت سیزدهم در بازار گوشی آمریکایی؟
یک پست کوتاه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی دیروز بازارهای گوشی تلفن همراه در ایران را به هم ریخت. زهرا علی اکبری- پس از گذشت دو سال از ممنوعیت واردات و رجیستری آیفون در ایران بود که ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات دولت چهاردهم با انتشار پستی در شبه فیلتر شده ی ایکس اعلام کرد مشکل رجیستری آیفون حل شد. هنوز ساعتی از اعلام این خبر نگذشته بود که
ببینید | منع رجیستری آیفون برداشته شد
هم رجیستر خواهد شد. صبح امروز (9 آبان ماه) نیز ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات خبر داده بود.( خبر ) وی، همچنین اعلام کرد: با مصوبه امروز هیات دولت و رفع ممنوعیت واردات آیفون، که با همراهی معاون حقوقی رییس جمهور و وزیر صمت حاصل شد، جزییات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.( خبر )
انفجار قیمت آیفون 16 در ایران
به گزارش نماد اقتصاد ، صبح امروز ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد که مشکل رجیستری گوشی های همراه آیفون رفع شده است. به گفته او با مصوبه امروز هیأت دولت و رفع ممنوعیت رجیستری آیفون که با همراهی معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صمت حاصل شد، جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. ساعتی پس از اعلام این خبر سخنگوی دولت
شوک وزیر جوان
وزارت ارتباطات مشکل رجیستری آیفون را با سود 96درصدی حل کرد! از این پس پول دو آیفون را برای خرید یک آیفون باید پرداخت کنید! اعلام خبر رفع ممنوعیت رجیستری آیفون، دیروز بازار گوشی تلفن همراه را غافلگیر کرد. براساس اعلام وزیر ارتباطات، مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. ستار هاشمی در این خصوص گفت، معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد
آخرین قیمت آیفون رجستری شده+جدول
/> خبر آنلاین جلسه ی امروز هیئت دولت مصوبه ای درباره رجیستری گوشی های تلفن همراه با برند اپل را گذراند. بر این مبنا، منع رجیستری گوشی های تلفن همراه آیفون برطرف شد. سید ستار هاشمی در این باره اعلام کرد مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغاسالاری می توان
خبر خوش وزیر ارتباطات درباره رجیستری / آیفون ارزان می شود؟
صبح امروز، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی توییتی از برطرف شدن مشکل رجیستری خبر داد و نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: با مصوبه امروز هیات دولت و رفع ممنوعیت واردات آیفون، که با همراهی معاون حقوقی رییس جمهور و وزیر صمت حاصل شد، جزییات و آیین نامه مرتبط
پیش بینی روند قیمتی آیفون پس از اعلام رجیستری | ارزانی در راهه؟
وزیر ارتباطات در خبر داده است که فرایند رجیستری آیفون از سر گرفته می شود؛ دبیر کل انجمن صنفی تلفن همراه کشور تاکید دارد، آزادسازی واردات آیفون می تواند منجر به تعدیل قیمت ها در بازار شود. صبح امروز، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی توییتی از برطرف شدن مشکل رجیستری خبر داد و نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات
رجیستری آیفون از سر گرفته می شود – واردات با تعرفه 96 درصدی!
صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت مشکل رجیستری آیفون حل شد. او این خبر را در حالی اعلام کرد که مصوبه هیئت دولت برای رفع ممنوعیت واردات و فروش آیفون سری 14 به بعد در جلسه هیئت دولت امضا شد. اما خرسندی مردم از خبری که ستار هاشمی اعلام کرد چند ساعت بیشتر دوام نیاورد. زیرا مشخص شد که دولت برای واردات گوشی های آیفون شرکت اپل تعرفه 96 درصدی در نظر گرفته است.
خبر خوش: وزیر ارتباطات از رفع مشکل رجیستری آیفون های اپل خبر داد
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه شخصی خود اعلام کرد که مشکل رجیستری آیفون با تصمیم دولت و همکاری سایر دستگاه ها حل شده است. این تصمیم که پس از ماه ها پیگیری و برگزاری جلسات متعدد اتخاذ شده، به معنای رفع ممنوعیت واردات و فعال سازی گوشی های آیفون در شبکه های ارتباطی کشور است. وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه این تصمیم با مصوبه هیئت دولت و همراهی معاون حقوقی رئیس جمهور و
آیفون در جیب دولت!
وی موضوع آزادسازی رجیستر گوشی های آیفون 13 به بالا را این گونه بیان کرد: به نظر من، با بهره گیری از کارهای کارشناسی و ایجاد وفاق، می توانیم بدون جنجال و هیاهو، سایر چالش های فضای مجازی و نیازهای مردم را نیز برطرف کنیم . به گفته هاشمی، پس از مصوبه اخیر هیات دولت و رفع ممنوعیت که با همکاری معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به دست آمد، جزئیات و آیین نامه های مربوط به واردات
گوشی آیفون چقدر تمام می شود؟
این مدل گوشی بسته شد. قیمت گوشی های آیفون 16 در بازار جهانی از 799 دلار تا هزار 599 دلار است و در صورتی که بخواهیم با دلار نیما قیمت این مدل گوشی را محاسبه کنیم می توان گفت در بازار داخلی آیفون 16 با قیمتی در حدود 39 میلیون و 500 هزار تومان تا 78 میلیون و 753 هزار تومان در بازار آزاد معامله خواهد شد. حالا باید منتظر جزییات واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل بود، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز اعلام کرد که به زودی جزییات واردات این گوشی اعلام خواهد شد. ...
سخنگوی دولت: سازوکار ریجستری آیفون بعداً منتشر خواهد شد
ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغاسالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.
پابند بر آزادی آی فون
1401 ممنوع شد و حالا با گذشت دو سال، بالاخره صبح دیروز ستار هاشمی، وزیر ارتباطات دولت چهاردهم، از حل مشکل رجیستری گوشی های آی فون خبر داد. او همچنین با بیان این مطلب توضیح داده است که جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آی فون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. حتی فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت نیز اعلام کرد که رفع ممنوعیت برای رجیستری گوشی های آی فون فقط به مدل های جدید محدود نخواهد بود؛ بلکه
◄ مشکل ریجستری آیفون حل شد/جزئیات واردات آیفون به زودی اعلام می شود +مصوبه هیئت وزیران
96 درصد تعیین شد. وزیر ارتباطات درباره رجیستری گوشی های تلفن همراه آیفون، بیان کرد: از بدو ورود به وزارت گفتیم نگاه ما نگاه مبنایی، علمی و کارشناسی است تا هم گرایی را ایجاد کنیم. دستگاه های مختلف را دعوت کرده و جلسات متعددی داشتیم و وزارت صمت، معاونت حقوقی و با نهاد های امنیتی به بررسی پرداختیم و بعد از طرح موضوع در جلسه امروز دولت، به تصویب رسید. وی افزود: سازوکار اجرایی این
رهایی گوشی های آیفون از بند سه ساله
آیفون رجیستر نشده در دست مردم بوده است. بنابر این گزارش ، روزگذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل مشکل رجیستری گوشی های آیفون خبر داد و گفت: جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.سید ستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه
رجیستر آیفون یا مشکلات معیشتی مردم؛ کدام اولویت دارد؟/تخطی دولت از یک دستور مهم با ترجیح منافع یک اقلیت ...
موضوع رجیستری آیفون را مطرح می کردند و به بهانه اینکه با ممنوعیت واردات دولت ضرر کرده و قاچاقچیان سود کلان به جیب زده اند به دنبال آزاد سازی مدل های جدید گوشی آیفون بودند. پیش از این سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای شروع به کار خود درباره رجیستری گوشی های تلفن همراه اپل گفته بود که تصمیم گیری درباره رجیستری آیفون 14 و 15 در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت است که
رجیستری آیفون؛ تحفه پاییزی دولت پزشکیان/ پشت پرده خبر مهمی که مخابره شد+ فیلم و عکس
به گزارش اقتصادنیوز، بعد از مدت ها انتظار، در نهایت امروز مالکان آیفون 14 تا 16 و افرادی که به دنبال خرید این مدل گوشی هستند خبر خوش را از ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت شنیدند؛ رجیستری آیفون؛ به زودی . خبر مرتبط خبر مهم وزیر ارتباطات درباره رجیستری آیفون اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات تاکید کرد مشکل رجیستری آیفون حل شده است.
ریجستری آیفون می تواند آغازی برای پایان فیلترینگ باشد؟
بیر دولت وفاق حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. در ادامه این پیام آمده است که: با مصوبه امروز هیات دولت و رفع ممنوعیت، که با همراهی معاون محترم حقوقی رییس جمهور و وزیر محترم صمت حاصل شد، جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در ک
خبر سخنگوی دولت درباره جزئیات رجیستری آیفون
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هبئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: منع رجیستری آیفون برطرف شده، اما سازوکار آن بعدا منتشر خواهد شد. خبر مرتبط فوری/ رجیستری آیفون آزاد شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل شدن مشکل ریجستری آیفون خبر داد.