دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تجارت نیوز ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۶

بی اطلاعی انجمن ها و فعالان بازار موبایل از تصمیم جدید دولت برای رجیستری ...

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، صبح امروز در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس گذاشت، اعلام کرد مشکل رجیستری آیفون برطرف شد. این خبر به سرعت در میان کاربران و رسانه ها دست به دست شد. این در حالی است که فعالان بازار و اصناف هیچ ابلاغیه ای درباره چنین تصمیمی دریافت نکرده اند و حتی نسبت به آن ابراز بی اطلاعی می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)