دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷

موگرینی: حجم روابط ایران و اروپا پس از برجام 22 درصد افزایش یافته است

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: از نظر ما براساس برجام تحریم ها برداشته شده و نشانه آن نیز افزایش 22 درصدی حجم روابط ایران با اتحادیه اروپا است. به گزارش ایرنا، فدریکا موگرینی روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با محمدجواد ظریف و بورگه برنده وزیران خارجه ایران و نروژ در پاسخ به این سوال که ایران براساس توافق به تعهدات خود عمل کرده اما طرف مقابل در عمل به تعهداتش بویژه در بخش بانکی به کندی عمل می کند، افزود: ما همچنان موارد را پی گیری می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)