دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

تجاوز آمریکا به پایتخت یمن

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از رسانه های یمنی، جنگنده های آمریکایی پنجشنبه شب، در چهار نوبت منطقه جربان در بخش سنحان استان صنعا را بمباران کردند. گزارشی از خسارت ها و تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است. پیش از این نیز جنگنده های آمریکایی سلسله حملاتی به استان های صنعا و صعده انجام داده بودند. این جنگنده ها سه بار منطقه سحار در صعده را نیز بمباران کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)