چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۹

دوپینگی به نام نویدکیا!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان حضور نویدکیا در تیم را نوعی دوپینگ می داند. مهدی اخوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص شرایط تیم، بعد از بازگشت نویدکیا به تمرینات، اظهار کرد: جو بسیار خوبی در تیم حاکم است. در این دو روز استقبال هواداران بسیار خوب بود و همه از این بازگشت خوشحال شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)