دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آوای شرجی نیوز ۱۴۰۴/۰۶/۱۱ - ۰۲:۰۷

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی و بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 1403، اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های حمایت اجتماعی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر شناخته شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)