اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
سایر منابع:
سایر خبرها
درخشش بانک ملی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی استان
تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از سرمایه گذاری و زیرساختی با پرداخت تسهیلات یارانه دار، تقدیر و تشکر می گردد. امید است همواره در پرتو عنایات خداوند متعال در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید. محمد آشوری تازیانی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی هرمزگان قابل ذکر است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی استان ها بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار می شود و انتخاب واحدهای برتر، نشانگر تلاش نظام مند و مؤثر آنان در ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم و پیشبرد اهداف کلان توسعه ای است. ...
کسب رتبه برتر اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح دریانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی هرمزگان، در ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه جشنواره، اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان به عنوان دستگاه منتخب و برتر معرفی گردید، کسب این رتبه حاصل تلاش های مستمر تمامی همکاران، انسجام مدیریتی و عملکرد مؤثر مجموعه، تحت راهبری جعفراحسانی مهر، مدیرکل امور مالیاتی استان، بوده و بیانگر تعهد سازمانی، رعایت اصول حرفه ای و اهتمام جدی
مدیرکل کانون هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان؛ این جشنواره با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی با حضور استاندار،معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار شد و فرصتی برای معرفی و بزرگداشت تلاش های موثر سازمان هایی است که در زمینه های مختلف، به ویژه ارائه خدمات به مردم، عملکرد چشمگیری داشته اند. در این مراسم، محمد آشوری
معرفی دستگاه های برتر استان زنجان در جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار
به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان زنجان با حضور سید محسن صادقی، استاندار زنجان، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی در سالن همایش های مهرانه برگزار شد. این جشنواره همه ساله با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و تقدیر از مدیران و کارکنان نمونه برگزار می شود و امسال نیز فضای همدلی و رقابت سالم در میان دستگاه ها را به نمایش گذاشت.
محیط زیست هرمزگان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی که نهم شهریورماه 1404 همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. لوح تقدیر جشنواره از سوی محمد آشوری تازیانی
مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان هرمزگان معرفی و تجلیل شدند
به گزارش اقتصادآینده نیوز بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با هدف ارزیابی عملکرد و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر و نمونه در شاخص های عمومی و اختصاصی عصر یکشنبه با حضور استاندار هرمزگان در فرهنگسرای طوبی برگزار شد. در این جشنواره، دستگاه ها در دو بخش شاخص های عمومی حکمرانی و شاخص های اختصاصی مأموریتی مورد ارزیابی قرار گرفتند. در حوزه تولیدی اداره کل شیلات
اداره امور عشایر قزوین در جشنواره شهیدرجایی درخشید
به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی که عصر امروز در سالن اجتماعات شهیدمسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد، اداره امور عشایر استان قزوین از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر گروه تولیدی انتخاب شد. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، دکتر محمد نوذری استاندار
کسب رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی توسط اداره کل امور مالیاتی استان قزوین
به گزارش قزوین نیوز ، در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهیدرجایی که در استان قزوین برگزار شد، این اداره کل از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر گروه اقتصادی و مالی انتخاب شد. در این مراسم، که با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، دکتر نوذری استاندار قزوین و جمعی از مقامات ارشد استان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و تندیس
تجلیل از بازرسی کل هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان در بیست و هشتمین جشنواره شهیدرجایی استان هرمزگان از دستگاه های اجرایی برتر که براساس ارزیابی عملکرد سالانه در شاخص های عمومی و اختصاصی موفق عمل کردند تجلیل شد. در این رابطه از اداره کل بازرسی استان به لحاظ پیشگیری از فساد اداری و جلوگیری از تضییع اموال و وجوه دولتی و ارتقای سلامت نظام اداری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه های اجرایی که نقش موثری ایفا کردند تقدیر به عمل آمد. در این جشنواره از محمد اسمی بازرس کل قضایی استان با اهداء لوح سپاس از طرف استاندار هرمزگان قدردانی شد. ...
دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قزوین معرفی شدند
استان، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد. در این جشنواره اداره کل امور مالیاتی استان، دانشگاه علوم پزشکی استان، اوقاف و امور خیریه استان، شرکت آب و فاضلاب استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره امور عشایر استان، اداره کل دامپزشکی استان، اداره کل امور زندان های استان قزوین بعنوان دستگاه های برتر شناخته شده و تجلیل شدند. انتهای پیام/
سبقت در خدمت رسانی ملاک رتبه بندی دستگاه هاست
به گزارش هرمزگان امروز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان در جشنواره شهید رجایی استان، با تأکید بر اهمیت ارزیابی دقیق عملکرد دستگاه ها، گفت: روند ارزیابی عملکرد دستگاه ها باید مبتنی بر شاخص های حکمرانی و شاخص های اختصاصی هر دستگاه بر اساس مأموریت های مشخص شده باشد؛ دستگاه هایی که مستندات خود را به موقع در سامانه ثبت کنند، در چرخه ارزیابی قرار
رتبه برتر راه و شهرسازی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونان استاندار، مدیران کل و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان براساس نتایج بررسی عملکرد سال 1403 دستگاههای اجرایی در زمینه بهره برداری از
درخشش اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی، که امشب در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر در "گروه سلامت و رفاه اجتماعی" معرفی شد. مدیرکل بهزیستی استان در این خصوص گفت: در راستای سیاست
درخشش آموزش و پرورش هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار هرمزگان، معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، از دستگاه های برتر استان در ارائه خدمات به مردم تجلیل به عمل آمد. بر اساس این گزارش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان توانست عنوان دستگاه اجرایی منتخب را از آن خود کند و در بخش پایانی مراسم، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان و رئیس
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد
/> جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی، معرفی الگوهای موفق و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برگزار می شود. بیست وششمین دوره این جشنواره نیز با محوریت عدالت محوری و مردم داری دستگاه های برتر را معرفی کرد که در این میان، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان توانست با عملکردی درخشان جایگاه ویژه ای را کسب کند. عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان
برگزاری بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی در بندرعباس
زمینه سلامت و رفاه، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در زمینه فرهنگی، علمی و آموزشی، اداره کل استاندارد در زمینه عمومی، قضایی و امنیتی و شهرک های صنعتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در موضوعات خاص با محور سرمایه گذاری و تولید، بعنوان دستگاه های برتر معرفی شدند. استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: ارزیابی عملکردی دستگاه های اجرایی یکی از مباحث ضروری است و باید هر ساله صورت بگیرد.
درخشش دوباره اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح دریانیوز، در این جشنواره محمد آشوری استاندار هرمزگان از محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بدلیل کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی کرد. این افتخار نه تنها نشانی از کارنامه درخشان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان است بلکه پیامی امیدبخش برای آینده مهارت آموزی و شکوفایی استعدادهای جوانان این استان محسوب می شود. پایان خبر/
فلسفه جشنواره شهید رجایی، تکریم تلاش صادقانه کارکنان دولت است
به سوی توسعه اقتصادی استان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تصریح کرد: تلاش دستگاه ها در یک سال گذشته، سبب شد هرمزگان در سه ماهه نخست امسال در شاخص های اقتصادی جزء استان های برتر کشور قرار گیرد. وی از استانداری و فرمانداران شهرستان ها به دلیل نقش فعال در تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و پیگیری سیاست های دولت قدردانی کرد. دولتی زه در پایان تأکید کرد: فلسفه اصلی جشنواره شهید رجایی، تقدیر از کارکنان و دستگاه هایی است که با صداقت و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم گام برداشته اند. پایان خبر/ ...
تقدیر از دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی
بومی استان ساخته شد. این تندیس ها که با استفاده از چوب عناب و زرشک و با طراحی و ساخت هنرمندان بومی در اداره کل فنی و حرفه ای استان آماده شد، جلوه ای از هنر، صنایع دستی و ظرفیت های فرهنگی خراسان جنوبی را به نمایش گذاشت. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، در پایان ضمن قدردانی از حمایت های استاندار و تلاش مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی، ابراز امیدواری کرد انتخاب دستگاه های
شاخص اصلی ارزیابی، کیفیت خدمات و رضایت مردم است/نظام ارزیابی عملکرد، موتور بهبود حکمرانی در دستگاه هاست
شاخص های اختصاصی نیز بر اساس مأموریت های قانونی و برنامه های توسعه هر دستگاه ارزیابی می شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان اظهار داشت: امسال 63 دستگاه اجرایی استان در ارزیابی شرکت کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. میانگین امتیازات کسب شده 1452 از 2000 امتیاز بود که نشان دهنده رشد و حرکت رو به جلو دستگاه هاست. *معرفی دستگاه های برتر وی افزود: در گروه های
کسب مقام برتر اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی
مضاعف برای ادامه مسیر توسعه و پیشرفت در حوزه حمل و نقل هوایی استان خواهد بود. گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و تجلیل از تلاش های برتر در حوزه های مختلف برگزار می شود.
ارزیابی 63 دستگاه اجرایی هرمزگان نشان دهنده رشد عملکرد آن هاست
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، ابراهیم شاکری زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان، در ابتدای آیین با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، تکریم مدیران و کارکنان خدوم را از اولویت های نهادی دانست و بر اهمیت استقرار نظام مدیریت عملکرد در دستگاه ها طبق قانون مدیریت خدمات کشوری تأکید کرد. وی با تشریح روند ارزیابی گفت: فرآیند جشنواره از آذر آغاز و
فیلم؛ بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان
به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی با شعار دولت کنار مردم روز نهم شهریورماه 1403 در فرهنگسرای طوبی برگزار شد. در این مراسم، بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه ها، از شش دستگاه اجرایی برتر و دو دستگاه در موضوعات ویژه قدردانی شد. در بخش تولیدی، شیلات هرمزگان به عنوان دستگاه برتر معرفی گردید. شرکت برق منطقه ای در حوزه توسعه زیرساختی
تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی
فرهنگ اقامه نماز از اداره کل صدا و سیمای استان، در شاخص اجرایی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر شد. شرکت برق ، اداره کل امور مالیاتی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در شاخص تعامل اثربخش با نظام تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرایی استان و دستگاه های شایسته تقدیر حائز رتبه برتر شدند. در پایان، دو شهرداری اسلامیه و سرایان نیز به عنوان شهرداری های برتر تقدیر شدند.
استاندار هرمزگان: رضایت مردم شاخص اصلی ارزیابی عملکرد دستگاه هاست
به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، محمد آشوری تازیانی، افزود: اساس حکمرانی مطلوب، خدمت صادقانه به مردم است و اگر دستگاه ها در این مسیر حرکت کنند، امید اجتماعی و سرمایه اعتماد عمومی تقویت خواهد شد. آشوری تازیانی با اشاره به معیارهای انتخاب دستگاه های برتر تصریح کرد: رتبه بندی ها نشانگر میزان تلاش و مجاهدت دستگاه ها در انجام وظایف است و به معنای نادیده گرفتن کوشش سایر دستگاه
تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان،یکشنبه 9 شهریورماه بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد که فرخنده جلالی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بخاطر گسترش سطح کمی و کیفی خدمات فرهنگی، تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت وفاق ملی و اقناع افکار عمومی توسط استاندار و رئیس ستاد جشنواره، تقدیر و تشکر بعمل آمد. در متن لوح تقدیرنامه
اختتامیه جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی برگزار شد
های دولتی و شهرداری ها نیز در این ارزیابی ها شرکت کردند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین از یک اقدام ابتکاری در تهیه تندیس های جشنواره خبر داد که با استفاده از چوب محصولات بومی استان مانند عناب و زرشک و طراحی هنرمندان بومی ساخته شده اند تا علاوه بر پاسداشت هنر استان، فرهنگ بومی نیز به نمایش گذاشته شود. در پایان مراسم، دستگاه های برتر استان در گروه های مختلف معرفی