سایر منابع:
سایر خبرها
اداره امور عشایر قزوین در جشنواره شهیدرجایی درخشید
به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی که عصر امروز در سالن اجتماعات شهیدمسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد، اداره امور عشایر استان قزوین از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر گروه تولیدی انتخاب شد. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، دکتر محمد نوذری استاندار
کسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در مراسم پایانی بیستمین جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی که با هدف ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی برگزار شد، شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان دستگاه برتر در شاخص تعامل با نظام تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرایی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این موفقیت، حاصل تلاش های مستمر مدیران و کارکنان مجموعه، به همراه
رحمانی: دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی با بررسی شاخص های اختصاصی،عمومی و استانی برگزیده شدند
، حق لطفی معاون عمرانی، میرزایی معاون توسعه منابع استانداری، طاهرخانی فرماندار قزوین، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد. علی رحمانی در این جشنواره گفت: برای شناسایی دستگاههای اجرایی برتر، شاخص های عمومی، اختصاصی و استانی بررسی شد تا بتوانیمگامی در مسیر بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی برداریم و مردم رضای شوند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری
کسب رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی توسط اداره کل امور مالیاتی استان قزوین
به گزارش قزوین نیوز ، در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهیدرجایی که در استان قزوین برگزار شد، این اداره کل از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر گروه اقتصادی و مالی انتخاب شد. در این مراسم، که با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، دکتر نوذری استاندار قزوین و جمعی از مقامات ارشد استان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و تندیس
محیط زیست هرمزگان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
اجرایی استان در سال 1403 از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی انتخاب شوید ، این موفقیت را به آن جناب و تمامی کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می گویم و از همت و اقدامات اثر بخش آن دستگاه که موجب ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیزو پیشرفت استان هرمزگان گردیده است ، تشکر و قدردانی می نمایم.امیدوارم با استمرار تلاش در سال سرمایه
کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان
ابزار کنترلی ، بلکه به عنوان ساختاری برای توسعه سازمان و رشد فردی کارکنان شناخته می شود.با توجه به اینکه براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1403 ، آن دستگاه با کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی عنوان دستگاه برگزیده شناخته و معرفی شده اید ؛ لذا به منظور تکریم خدمت صادقانه و مؤثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از جناب عالی و کارکنان ارجمند و
دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قزوین معرفی شدند
استان، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد. در این جشنواره اداره کل امور مالیاتی استان، دانشگاه علوم پزشکی استان، اوقاف و امور خیریه استان، شرکت آب و فاضلاب استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره امور عشایر استان، اداره کل دامپزشکی استان، اداره کل امور زندان های استان قزوین بعنوان دستگاه های برتر شناخته شده و تجلیل شدند. انتهای پیام/
اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شد
مالیاتی کشوردر استان قزوین در جهت سیاست های پدافند غیر عامل. - تخصیص بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال تحت عنوان مالیات سلامت با رشد 117 درصدی. تخصیص بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد ریال بعنوان سهم ورزش با رشد 38 درصد. در این جشنواره اداره کل امور مالیاتی استان، دانشگاه علوم پزشکی استان، اوقاف و امور خیریه استان، شرکت آب و فاضلاب استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره امور عشایر استان، اداره کل دامپزشکی استان، اداره کل امور زندان های استان قزوین بعنوان دستگاههای برتر شناخته شده و تجلیل شدند. انتهای پیام ...
اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد " جشنواره ...
روز یکشنبه 9 شهریور ماه 1404 و در آخرین روز از هفته دولت ، مراسم تقدیر از برگزیدگان ارزیابی عملکرد" جشنواره شهید رجایی " ( از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف زنجان) در سالن اجتماعات مهرانه زنجان برگزار گردید . در این مراسم از دستگاههای برتر استانی در گروههای مختلف تقدیر به عمل آمد که در گروه سلامت و رفاه اجتماعی ، اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برای پنجمین سال متوالی به عنوان رتبه ب
برترین دستگاه ها و مدیران اجرایی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با هدف ارزیابی عملکرد و معرفی دستگاه های برتر در شاخص های عمومی حکمرانی و اختصاصی مأموریتی برگزار شد. در این جشنواره، اداره کل شیلات هرمزگان در حوزه تولیدی، شرکت برق منطقه ای در حوزه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل استاندارد در حوزه قضائی، عمومی و امنیتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در حوزه علمی
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد
این جشنواره که با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی با حضور استاندار،معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار شد، فرصتی برای معرفی و بزرگداشت تلاش های موثر سازمان هایی است که در زمینه های مختلف، به ویژه ارائه خدمات به مردم، عملکرد چشمگیری داشته اند. در این مراسم، محمد آشوری تازیانی، استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی، با اهدای لوح سپاس از زحمات منوچهر
در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی و در مراسم تقدیر از دستگاه های برتر استان هرمزگان: انتخاب اداره کل ...
تعداد بازدید: 48   مدیرکل شیلات هرمزگان از انتخاب اداره کل شیلات هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه تولید خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات مسعود بارانی با بیان اینکه این موفقیت حاصل تلاش مجموعه کارکنان شیلات هرمزگان است، افزود: دستیابی به این عنوان، نشان دهنده عزم جدی مجموعه شیلات برای تحقق سیاست های دولت  در راستای ارتقای بهره
درخشش اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی، که امشب در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر در "گروه سلامت و رفاه اجتماعی" معرفی شد. مدیرکل بهزیستی استان در این خصوص گفت: در راستای سیاست
در رسانه | اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
امیدواریم با استمرار فعالیت های توانمندسازی و بهبود خدمات، گام های بلندتری در ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف برداریم. گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان برگزار می شود.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی، لوح تقدیر جشنواره را به مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اهدا کرد. در متن این لوح، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه راهداری، بر نقش این اداره کل در ارتقای شاخص های خدمت رسانی، توسعه زیرساخت ها و همراهی مؤثر در خدمت به مردم شریف هرمزگان تأکید شده است.
تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ ششمین جلسه شورای اداری استان در سال جاری ، یکشنبه شب و با حضور هاشمی استاندار، آهی مشاور رئیس جمهور ، اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس و کلیه اعضا برگزار شد. در این جلسه 18 دستگاه برگزیده بیستمین جشنواره شهید رجایی (ارزیابی عملکرد دستگاه ها) مورد تقدیر قرار گرفتند. براساس نتایج اعلام شده در این جلسه، اداره کل آموزش فنی
درخشش آموزش و پرورش هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار هرمزگان، معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، از دستگاه های برتر استان در ارائه خدمات به مردم تجلیل به عمل آمد. بر اساس این گزارش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان توانست عنوان دستگاه اجرایی منتخب را از آن خود کند و در بخش پایانی مراسم، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان و رئیس
افتخارآفرینی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
اجرایی استان ، تحلیل جایگاه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان خراسان جنوبی و مقایسه با سایر استان ها، همچنین تدوین برنامه ارتقای بهره وری استان ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بخش جوایز موضوعی جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفت. بهدانی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری موفق به کسب رتبه برتر کشوری در استقرار چرخه مدیریت بهره وری شد که این موفقیت نقش مؤثری در کسب
فلسفه جشنواره شهید رجایی، تکریم تلاش صادقانه کارکنان دولت است
به سوی توسعه اقتصادی استان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تصریح کرد: تلاش دستگاه ها در یک سال گذشته، سبب شد هرمزگان در سه ماهه نخست امسال در شاخص های اقتصادی جزء استان های برتر کشور قرار گیرد. وی از استانداری و فرمانداران شهرستان ها به دلیل نقش فعال در تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و پیگیری سیاست های دولت قدردانی کرد. دولتی زه در پایان تأکید کرد: فلسفه اصلی جشنواره شهید رجایی، تقدیر از کارکنان و دستگاه هایی است که با صداقت و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم گام برداشته اند. پایان خبر/ ...
شاخص اصلی ارزیابی، کیفیت خدمات و رضایت مردم است/نظام ارزیابی عملکرد، موتور بهبود حکمرانی در دستگاه هاست
شاخص های اختصاصی نیز بر اساس مأموریت های قانونی و برنامه های توسعه هر دستگاه ارزیابی می شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان اظهار داشت: امسال 63 دستگاه اجرایی استان در ارزیابی شرکت کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. میانگین امتیازات کسب شده 1452 از 2000 امتیاز بود که نشان دهنده رشد و حرکت رو به جلو دستگاه هاست. *معرفی دستگاه های برتر وی افزود: در گروه های
دستگاه های برتر خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند
دارایی به عنوان دستگاه برتر گروه اقتصادی و مالی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به عنوان دستگاه برتر گروه فرهنگی، علمی و آموزشی، اداره کل بهزیستی به عنوان دستگاه برتر گروه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل هواشناسی به عنوان دستگاه برتر گروه عمومی، امنیتی و قضایی به عنوان دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی معرفی و تجلیل شدند. همچنین در بخش جوایز موضوعی، سازمان مدیریت و برنامه
تقدیر از دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شب گذشته در این مراسم که همزمان با جلسه شورای اداری استان و با حضور مشاور رئیس جمهور، استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و ادای احترام به روح شهید خدمت، آیت الله رئیسی (ره
کسب مقام برتر اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی
گیتی آنلاین-خسروی در این خصوص اظهار داشت: اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان موفق به کسب مقام برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در جشنواره شهید رجایی شد. وی افزود: این موفقیت نشان دهنده تلاش های مستمر و کارآمد این اداره کل در بهبود و توسعه زیرساخت های فرودگاهی استان است. وی با ابراز خرسندی از این موفقیت، اظهار داشت: این دستاورد نتیجه اجرای سریع طرح های توسعه ای
امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
خارجی به آن اعطا شد. مهدی دسینه، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، با قدردانی از همکاران خود گفت: این موفقیت حاصل تعهد و همکاری تمامی اعضای مجموعه است و انگیزه ای تازه برای خدمت رسانی شایسته به مردم و فعالان اقتصادی استان ایجاد می کند. جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر و ترویج فرهنگ خدمت صادقانه در استان برگزار می شود.
89 درصد اعتبارات تملک دارایی خراسان جنوبی جذب شد
در 6 گروه اصلی شناسایی و معرفی شدند. وی گفت: شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه ها شامل تعامل با نظام تصمیم گیری استان، رضایت مردمی، اجرای تکالیف قانونی، توسعه دولت الکترونیک، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقامه نماز بوده است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال برای نخستین بار دو شهرداری از میان 31 شهرداری استان نیز در فرآیند ارزیابی قرار گرفتند و
کسب رتبه برتر اداره کل دامپزشکی استان همدان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجائی استان همدان
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان بیست و هشتمین دوره جشنواره شهیدرجائی استان همدان بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی جشنواره و تیم ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اداره کل دامپزشکی استان همدان با مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان همدان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی دستگاه برتر شد. در این مراسم که با حضور استاندار همدان
تداوم پیشتازی نوسازی مدارس استان قم در جشنواره شهید رجایی
. از این جهت ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها ضروری است ... . لازم به ذکر است اداره کل نوسازی مدارس استان قم در سال های 1400، 1401 و 1402 نیز به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی برتر استان در این جشنواره برگزیده شده بود. جشنواره شهید رجایی هر سال با هدف تکریم خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم و شناسایی و تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر در عرصه خدمتگزاری به ملّت شریف ایران اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی برگزار می شود. پایان پیام ...
تجلیل از مدیرکل استاندارد هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی
جناب عالی و همکاران محترمتان در خدمت رسانی، اجرای مسئولیت ها و وظایف اداری موجب شده است که در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 1403 از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی، امنیتی وقضایی انتخاب شوید. این موفقیت را به آن جناب و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می گویم واز همت و اقدامات اثر بخش آن دستگاه که موجب ارتقای سطح
سرمایه گذاری خارجی و صنعت در خراسان جنوبی شتاب گرفت
دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی و تقدیر شدند. برای نخستین بار تندیس های جشنواره از چوب عناب و زرشک، محصولات بومی استان، و با طراحی هنرمندان بومی و ساخت اداره کل فنی و حرفه ای استان تهیه شد. این اقدام در راستای تأکید استاندار بر استفاده از ظرفیت ها و محصولات بومی و معرفی جلوه های سنتی و هنری خراسان جنوبی صورت گرفت. در پایان این مراسم، شرکت آب منطقه ای