ارزیابی 63 دستگاه اجرایی هرمزگان نشان دهنده رشد عملکرد آن هاست
سایر منابع:
سایر خبرها
رحمانی: دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی با بررسی شاخص های اختصاصی،عمومی و استانی برگزیده شدند
یادآورشد: همه دستگاهها ملزم هستند در این ارزیابی شرکت کنند و در جشنواره امسال 85 دستگاه در شاخص های اختصاصی، 85 دستگاه در شاخص های عمومی و 101 دستگاه در شاخص های استانی مورد ارزیابی قرار گرفتند. وی اضافه کرد: برای دستیابی به تصویر جامع عملکرد و یادگیریراههای بهبود و تعالی، تفکر ونوآوری در راهبردها، فرایندها و روشها، بهبود عملکرد، انتخاب برگزیدگان خدمت، الگوسازی خدمت رسانی به مردم و تجلیل
جشنواره شهید رجایی در هرمزگان/ محمد کمالی مدیر برتر استانداری هرمزگان معرفی شد
/> در این جشنواره، دستگاه ها در دو بخش شاخص های عمومی حکمرانی و شاخص های اختصاصی مأموریتی مورد ارزیابی قرار گرفتند. در حوزه تولیدی اداره کل شیلات هرمزگان ، در حوزه زیربنایی و توسعه زیرساخت شرکت برق منطقه ای، در حوزه قضائی، عمومی و امنیتی اداره کل استاندارد هرمزگان ، در حوزه علمی، آموزشی و فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل حفاظت محیط زیست به
اداره امور عشایر قزوین در جشنواره شهیدرجایی درخشید
امور عشایر استان قزوین در دوره سعید ابیت گنجه بوده است. گفتنی است؛ در این جشنواره از میان 85 دستگاه اجرایی استان 8 دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند. مسئولیت پذیری، کیفیت خدمات و پاسخگویی به مردم از مهم ترین شاخص های ارزیابی بوده است. جشنواره استانی شهید رجایی امسال با شعار تحول عملکرد در پرتو ارزیابی، سامانه محور، داده مبنا، مشارکت جو و مردم پایه برگزار شد و هدف از آن ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی استان در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم بود. انتهای پیام/ ...
نشست های کتابخوان؛ زمینه ساز گسترش فرهنگ مطالعه و الگوسازی در جامعه است
فکری کودکان و نوجوانان، سعید عبدلی زاده، رئیس حوزه هنری، محمد میردادی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی کمالی زاده، مدیر مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس و جمعی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در سالن کنفرانس کتابخانه اندیشه آیت الله خامنه ای بندرعباس برگزار شد. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، ضمن تبریک هفته دولت و خیرمقدم به حاضرین، این نشست ها را
محیط زیست هرمزگان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی که نهم شهریورماه 1404 همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. لوح تقدیر جشنواره از سوی محمد آشوری تازیانی
تجلیل از بازرسی کل هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان در بیست و هشتمین جشنواره شهیدرجایی استان هرمزگان از دستگاه های اجرایی برتر که براساس ارزیابی عملکرد سالانه در شاخص های عمومی و اختصاصی موفق عمل کردند تجلیل شد. در این رابطه از اداره کل بازرسی استان به لحاظ پیشگیری از فساد اداری و جلوگیری از تضییع اموال و وجوه دولتی و ارتقای سلامت نظام اداری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه های اجرایی که نقش موثری ایفا کردند تقدیر به عمل آمد. در این جشنواره از محمد اسمی بازرس کل قضایی استان با اهداء لوح سپاس از طرف استاندار هرمزگان قدردانی شد. ...
اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شد
لطفی معاون عمرانی، میرزایی سرپرست معاونت اقتصادی، طاهرخانی فرماندار قزوین، معاونان استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد. 85 دستگاه در شاخص های اختصاصی، 85 دستگاه در شاخص های عمومی و 100 دستگاه در شاخص های استانی مورد ارزیابی قرار گرفتند و 8 دستگاه برتر معرفی و تجلیل شدند. اداره کل امور مالیاتی استان قزوین بر اساس این شاخص ها برتر شد:
در رسانه | اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
امیدواریم با استمرار فعالیت های توانمندسازی و بهبود خدمات، گام های بلندتری در ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف برداریم. گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان برگزار می شود.
رتبه برتر راه و شهرسازی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونان استاندار، مدیران کل و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان براساس نتایج بررسی عملکرد سال 1403 دستگاههای اجرایی در زمینه بهره برداری از
مدیرکل کانون هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان؛ این جشنواره با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی با حضور استاندار،معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار شد و فرصتی برای معرفی و بزرگداشت تلاش های موثر سازمان هایی است که در زمینه های مختلف، به ویژه ارائه خدمات به مردم، عملکرد چشمگیری داشته اند. در این مراسم، محمد آشوری
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد
برنامه ریزی دقیق، مصمم است مسیر توسعه و خدمت به مردم شریف استان را هموارتر از گذشته دنبال کند. تجلیل از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی، نشان دهنده نقش اثرگذار این اداره کل در بهبود شاخص های توسعه ای، ارتقای ایمنی جاده ها و افزایش رضایتمندی مردم در بخش حمل ونقل و راهداری است.
درخشش بانک ملی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی استان
تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از سرمایه گذاری و زیرساختی با پرداخت تسهیلات یارانه دار، تقدیر و تشکر می گردد. امید است همواره در پرتو عنایات خداوند متعال در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید. محمد آشوری تازیانی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی هرمزگان قابل ذکر است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی استان ها بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار می شود و انتخاب واحدهای برتر، نشانگر تلاش نظام مند و مؤثر آنان در ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم و پیشبرد اهداف کلان توسعه ای است. ...
درخشش دوباره اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح دریانیوز، در این جشنواره محمد آشوری استاندار هرمزگان از محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بدلیل کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی کرد. این افتخار نه تنها نشانی از کارنامه درخشان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان است بلکه پیامی امیدبخش برای آینده مهارت آموزی و شکوفایی استعدادهای جوانان این استان محسوب می شود. پایان خبر/
در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی و در مراسم تقدیر از دستگاه های برتر استان هرمزگان: انتخاب اداره کل ...
تعداد بازدید: 48   مدیرکل شیلات هرمزگان از انتخاب اداره کل شیلات هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه تولید خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات مسعود بارانی با بیان اینکه این موفقیت حاصل تلاش مجموعه کارکنان شیلات هرمزگان است، افزود: دستیابی به این عنوان، نشان دهنده عزم جدی مجموعه شیلات برای تحقق سیاست های دولت  در راستای ارتقای بهره
برگزاری بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری صداوسمای مرکز خلیج فارس ، دبیر جشنوار گفت: در این جشنواره از هفت دستگاه در دو شاخصه حکمرانی و انجام ماموریت در زمینه های تولیدی، زیربنایی و توسعه زیرساخت، سلامت و رفاه، فرهنگی، علمی و آموزشی، عمومی، قضایی و امنیتی و موضوعات خاص تجلیل شد. بیشتر بخوانید: برگزاری جشن آفرین گویی اعضا و مربیان برگزیده کانون هرمزگان ابراهیم شاکری زاده افزود: شرکت سهامی توزیع برق
درخشش آموزش و پرورش هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار هرمزگان، معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، از دستگاه های برتر استان در ارائه خدمات به مردم تجلیل به عمل آمد. بر اساس این گزارش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان توانست عنوان دستگاه اجرایی منتخب را از آن خود کند و در بخش پایانی مراسم، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان و رئیس
تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان،یکشنبه 9 شهریورماه بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد که فرخنده جلالی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بخاطر گسترش سطح کمی و کیفی خدمات فرهنگی، تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت وفاق ملی و اقناع افکار عمومی توسط استاندار و رئیس ستاد جشنواره، تقدیر و تشکر بعمل آمد. در متن لوح تقدیرنامه
رئیس سازمان مدیریت هرمزگان: جشنواره ارزیابی دستگاه های اجرایی فرصتی برای ارتقای خدمت رسانی است
نیز متناسب با مأموریت ها و برنامه های توسعه هر دستگاه ارزیابی می شود. به گفته وی، امسال 63 دستگاه اجرایی استان در این ارزیابی شرکت کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. میانگین امتیازات کسب شده 1452 از 2000 بود که نشان دهنده روند رو به رشد عملکرد دستگاه هاست. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از تلاش کارشناسان و مدیران در اجرای این فرآیند گفت: جشنواره ارزیابی فرصتی برای بازنگری در عملکردها و ارتقای سطح خدمت رسانی است و امیدواریم تمامی دستگاه ها با تکیه بر قانون مداری و پاسخگویی، مسیر خدمت صادقانه به مردم را با جدیت ادامه دهند. ...
فلسفه جشنواره شهید رجایی، تکریم تلاش صادقانه کارکنان دولت است
به سوی توسعه اقتصادی استان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تصریح کرد: تلاش دستگاه ها در یک سال گذشته، سبب شد هرمزگان در سه ماهه نخست امسال در شاخص های اقتصادی جزء استان های برتر کشور قرار گیرد. وی از استانداری و فرمانداران شهرستان ها به دلیل نقش فعال در تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و پیگیری سیاست های دولت قدردانی کرد. دولتی زه در پایان تأکید کرد: فلسفه اصلی جشنواره شهید رجایی، تقدیر از کارکنان و دستگاه هایی است که با صداقت و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم گام برداشته اند. پایان خبر/ ...
استاندار هرمزگان: رضایت مردم شاخص اصلی ارزیابی عملکرد دستگاه هاست
ها نیست. به گفته وی، این جشنواره فرصتی برای بازاندیشی در روش های خدمت رسانی و بهبود نظام اداری است. عالی ترین مقام دولت در استان با اشاره به عملکرد مثبت استان در سالجاری عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال، هرمزگان در حوزه اقتصادی رتبه نخست کشور را کسب کرد و این دستاورد حاصل همگرایی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و حمایت مردم است. وی افزود: در شورای گفت وگوی دولت و بخش
تجلیل از مدیرکل استاندارد هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح ساحل، مجید زارع زاده، مدیرکل استاندارد هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی بااهدای لوح تقدیر که به امضای استاندار هرمزگان رسیده است به دلیل کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد تجلیل قرار گرفت. در این لوح تقدیر آمده است: جناب آقای زارع زاده مدیرکل محترم استاندارد با سلام و احترام ؛ تلاش های ارزشمند و قابل تحسین
بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان برگزار شد؛ تجلیل از دستگاه های برتر، مدیران نمونه و فعالان ...
زیربنایی، از شیلات هرمزگان و مسعود بارانی در بخش تولیدی، و از اداره کل محیط زیست و مسیح تازیانی در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی تقدیر شد. همچنین از محمد بذرافشان، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای، و سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان، قدردانی به عمل آمد. در بخش عمومی، قضایی و امنیتی، اداره کل استاندارد به مدیریت مجید زارع زاده برگزیده شد. در موضوعات خاص نیز از خلیل قاسمی (سازمان صنعت، معدن و تجارت
مدیرکل بهزیستی هرمزگان برگزیده بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در بیست و هشمین جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیر برگزیده معرفی شد و با اهدای لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت. در این لوح که به امضای محمد آشوری استاندار هرمزگان رسیده بود ، اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه توسعه فعالیت های توانبخشی ، کمک به گسترش فعالیتهای اقتصادی و
دستگاه های برتر خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند
و امسال علاوه بر دستگاه های اجرایی، بانک های دولتی نیز برای نخستین بار به صورت رسمی در فرآیند ارزیابی جشنواره شهید رجایی شرکت کردند. وی افزود: شهرداری های استان نیز بر اساس شاخص های اختصاصی تدوین شده توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مورد ارزیابی قرار گرفته اند. بهدانی یادآور شد: محورهای عمومی ارزیابی شامل ارتقاء بهره وری، اصلاح ساختار و معماری کلان دولت، ارتقاء نظام
امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، در آیین بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که شهریورماه 1404 با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی گردید. این عنوان به پاس تلاش های مؤثر این اداره کل در تحقق سیاست های دولت مردمی، ایجاد نظم و انضباط مالی، ارتقای شفافیت و جذب سرمایه گذاری داخلی و
تقدیر از دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی
، بهبود فضای کسب وکار، مشارکت در دولت الکترونیک، کسب رضایت مردم و ترویج فرهنگ ایثار و نماز اعطا گردید. وی با اشاره به مشارکت دستگاه های همکار از جمله استانداری، اداره کل اقتصاد و دارایی، بهزیستی، محیط زیست، ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز و شرکت های خدمات رسان در فرآیند ارزیابی، گفت: امسال برای نخستین بار تندیس های جشنواره شهید رجایی با الهام از محصولات
سازمان صمت هرمزگان، دستگاه برتر توسعه سرمایه گذاری و تولید شد
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان، به عنوان دستگاه برتر در حوزه توسعه سرمایه گذاری و افزایش تولید معرفی شد. براساس ارزیابی های انجام شده، این سازمان با کسب بالاترین امتیاز در میان دستگاه های اجرایی استان، موفق به کسب رتبه نخست شد.
نشست های کتابخوان؛ الگوی تازه ترویج فرهنگ مطالعه در هرمزگان
... همچنین علی کمالی زاده، رئیس مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس، کتاب راهنمای جامع گردشگری شهر خلاق بندرعباس را تشریح کرد که به معرفی جاذبه ها، فرهنگ بومی و صنایع دستی شهر به دو زبان فارسی و انگلیسی می پردازد و با همکاری یونسکو منتشر شده است. در حاشیه این برنامه از برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی و روایتگری در قالب پویش ایستاده برای ایران با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد. در پایان نشست، علی کمالی زاده دو جلد از آثار خود را به بخش هرمزگان شناسی کتابخانه اندیشه بندرعباس اهدا کرد. منبع:روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان ...