سایر منابع:
سایر خبرها
درخشش بانک ملی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی استان
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز ، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی در بندرعباس برگزار شد، از حسن آرمات، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان، به پاس مدیریت اثربخش و تلاش های ارزنده در اجرای مسئولیت ها و وظایف اداری و حمایت از سرمایه گذاری و تسهیل شرایط اخذ تسهیلات قرض الحسنه، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد. محمد آشوری، استاندار هرمزگان و رئیس ستاد جشنواره شهید
محیط زیست هرمزگان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی که نهم شهریورماه 1404 همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. لوح تقدیر جشنواره از سوی محمد آشوری تازیانی
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی، لوح تقدیر جشنواره را به مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اهدا کرد. در متن این لوح، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه راهداری، بر نقش این اداره کل در ارتقای شاخص های خدمت رسانی، توسعه زیرساخت ها و همراهی مؤثر در خدمت به مردم شریف هرمزگان تأکید شده است.
رتبه برتر راه و شهرسازی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونان استاندار، مدیران کل و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان براساس نتایج بررسی عملکرد سال 1403 دستگاه های اجرایی در زمینه بهره
صدا و سیمای خلیج فارس دستگاه اجرایی برتر در هرمزگان
و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن فرهنگسرای طوبی برگزار شد، محسن رئیسی گودوئی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس براساس نتایج بررسی عملکرد سال 1403 دستگاههای اجرایی شایسته تحسین اعلام و از سوی استاندار هرمزگان موفق به دریافت لوح سپاس و تندیس جشنواره شد. گفتنی است: این جشنواره هر ساله با هدف قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد از سوی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان برگزار می شود. امتیاز شما
درخشش شرکت برق منطقه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی برای پنجمین سال پیاپی
شرکت برق منطقه ای هرمزگان برای پنجمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی شد. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ شرکت برق منطقه ای هرمزگان ، در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در سال 1403 بعنوان دستگاه برتر بیست و هشتمین جشنواره شهید جایی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت معرفی شد. در بخشی از لوح
تجلیل از بازرسی کل هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان در بیست و هشتمین جشنواره شهیدرجایی استان هرمزگان از دستگاه های اجرایی برتر که براساس ارزیابی عملکرد سالانه در شاخص های عمومی و اختصاصی موفق عمل کردند تجلیل شد. در این رابطه از اداره کل بازرسی استان به لحاظ پیشگیری از فساد اداری و جلوگیری از تضییع اموال و وجوه دولتی و ارتقای سلامت نظام اداری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه های اجرایی که نقش موثری ایفا کردند تقدیر به عمل آمد. در این جشنواره از محمد اسمی بازرس کل قضایی استان با اهداء لوح سپاس از طرف استاندار هرمزگان قدردانی شد. ...
قدردانی از حسن یگانه، کارآفرین برجسته کشور با اهدای لوح سپاس
توسعه پایدار و پیشرفت ایران اسلامی در گرو تلاش کارآفرینان و مدیرانی است که با تعهد، مسئولیت پذیری اجتماعی و نگاه اقتصادی مبتنی بر تولید، سرمایه گذاری و نوآوری، مسیر رشد و تعالی کشور را هموار می سازند. این لوح سپاس به پاس اهتمام ارزشمند جنابعالی در بنیان گذاری و مدیریت گروه شرکت های سی دلف، خدمات گسترده در حوزه فعالیت های دریایی و بندری، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان هرمزگان
افتخار آفرینی صدا و سیمای خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی که با حضور دکتر آهی مشاور رئیس جمهور، برگزار شد صدا و سیمای خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر انتخاب و تشکر شد. صدا و سیمای خراسان جنوبی در بیستمین جشنواره شهید رجایی در شاخص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز دستگاه برتر استان شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مدیرکل صدا سیمای استان اهدا شد. در بخشی
مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان هرمزگان معرفی و تجلیل شدند
مدیرکل دفتر فنی به عنوان مدیر نمونه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان، یزدانی مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و شبکه دولت به عنوان مدیر نمونه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تجلیل شدند. گفتنی است، جمال الدینی فرماندار جاسک و احمد پویافر فرماندار بندرعباس به عنوان فرماندار برتر، خانم عبدالله زاده معاون فرماندار بشاگرد به عنوان معاون فرماندار برتر در استان و حیدری زاده بخشدار بخش مرکزی شهرستان بندرعباس به عنوان بخشدار نمونه معرفی شدند. جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف معرفی مدیران نمونه و موفق در سطح دستگاه اجرایی به عنوان حسن ختام هفته دولت برگزار می شود. ...
کسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در مراسم پایانی بیستمین جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی که با هدف ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی برگزار شد، شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان دستگاه برتر در شاخص تعامل با نظام تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرایی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این موفقیت، حاصل تلاش های مستمر مدیران و کارکنان مجموعه، به همراه
کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان
می باشد. در لوح اهدایی استاندار گیلان آمده است ؛ جناب آقای محمود عاطف رادمدیرکل محترم بیمه سلامت استان گیلانارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی یک ابزار مدیریتی و نظارتی است که فواید زیادی از جمله بهبود کارایی و اثربخشی ، افزایش پاسخگویی و شفافیت ، ارتقاء کیفیت خدمات عمومی و تصمیم گیری و سیاستگذاری برای دولت ، کارکنان و مردم دارد. امروزه ، ارزیابی عملکرد ، نه تنها به عنوان یک
برگزاری ارتباط تلفنی با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل شیلات استان
به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، این برنامه که در محل سامد هرمزگان و با همراهی جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان انجام گرفت، فرصتی برای ارتباط تلفنی و آسان مردم با مسئولان و طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات فراهم ساخت. در این نشست، شهروندان و بهره برداران حوزه های کشاورزی و شیلاتی مسائل مرتبط با صید وصیادی، تسهیلات ، توسعه آبزی پروری
سبقت در خدمت رسانی ملاک رتبه بندی دستگاه هاست
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان در جشنواره شهید رجایی استان، با تأکید بر اهمیت ارزیابی دقیق عملکرد دستگاه ها، گفت: روند ارزیابی عملکرد دستگاه ها باید مبتنی بر شاخص های حکمرانی و شاخص های اختصاصی هر دستگاه بر اساس مأموریت های مشخص شده باشد؛ دستگاه هایی که مستندات خود را به موقع در سامانه ثبت کنند، در چرخه ارزیابی قرار گرفته و شانس بیشتری برای
اداره امور عشایر قزوین در جشنواره شهیدرجایی درخشید
امور عشایر استان قزوین در دوره سعید ابیت گنجه بوده است. گفتنی است؛ در این جشنواره از میان 85 دستگاه اجرایی استان 8 دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند. مسئولیت پذیری، کیفیت خدمات و پاسخگویی به مردم از مهم ترین شاخص های ارزیابی بوده است. جشنواره استانی شهید رجایی امسال با شعار تحول عملکرد در پرتو ارزیابی، سامانه محور، داده مبنا، مشارکت جو و مردم پایه برگزار شد و هدف از آن ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی استان در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم بود. انتهای پیام/ ...
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد
مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به عنوان مدیر برگزیده در بیست وششمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد و از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در متن تقدیر از وی آمده است: تلاش های ارزشمند و کارآمد مدیرعامل و همکارانش در حوزه مدیریت حوادث، انجام مسئولیت های اداری، مدیریت بحران حادثه انفجار در بندر شهید رجایی، کاهش عوارض ناشی
درخشش دوباره اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش صبح دریانیوز، در این جشنواره محمد آشوری استاندار هرمزگان از محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بدلیل کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی کرد. این افتخار نه تنها نشانی از کارنامه درخشان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان است بلکه پیامی امیدبخش برای آینده مهارت آموزی و شکوفایی استعدادهای جوانان این استان محسوب می شود. پایان خبر/
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی، اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان دستگاه اجرایی منتخب شناخته شد و از منوچهر ضیایی، مدیرکل آموزش و پرورش، تجلیل به عمل آمد. این جشنواره که با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای طوبی با حضور استاندار،معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار شد
تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان،یکشنبه 9 شهریورماه بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد که فرخنده جلالی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بخاطر گسترش سطح کمی و کیفی خدمات فرهنگی، تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت وفاق ملی و اقناع افکار عمومی توسط استاندار و رئیس ستاد جشنواره، تقدیر و تشکر بعمل آمد. در متن لوح تقدیرنام
درخشش آموزش و پرورش هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
جشنواره، با اهدای لوح سپاس از تلاش های ارزشمند منوچهر ضیایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، تقدیر کرد. در متن این لوح سپاس آمده است: وظیفه شناسی، حسن خدمت و تلاش های مؤثر جناب عالی در مدیریت امور آموزشی و فرهنگی، توسعه کمی و کیفی آموزش همگانی و جلب رضایت جامعه فرهنگیان استان شایسته قدردانی است...
برگزاری بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی در بندرعباس
هرمزگان در این مراسم گفت: ارزیابی عملکردی دستگاه های اجرایی یکی از مباحث ضروری است و باید هر ساله صورت بگیرد. محمد آشوری افزود: پیشرفت استان و کشور به تنهایی و بدون تلاش همه دستگاه ها امکان پذیر نیست. وی گفت: در سه ماهه امسال هرمزگان رتبه نخست اقتصادی را در کشور به خود اختصاص داده است. استاندار هرمزگان افزود: در هفته دولت 934 طرح با اعتبار 131 هزار میلیارد تومان
کسب عنوان دستگاه برتر توسط شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در جشنواره شهید رجایی
مدیریت نوآورانه، توسعه اقتصادی، گردشگری پویا، امنیت، عدالت و بهره وری پایدار معنا می یابد و افق روشن ایران فردا را ترسیم می کند. در این مسیر تلاش های ارزشمند آن مجموعه در تحقق آرمان ها و کسب عنوان دستگاه برتر در بخش جوایز موضوعی در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان همدان در محور اشتغالزایی و جذاب سرمایه انسانی بین دستگاه های اجرایی استان در ارزیابی عملکرد سال 1403، شایسته سپاس و تقدیر است. این جشنواره با هدف تقدیر از دستگاه های برتر اجرایی استان و ترویج فرهنگ خدمت رسانی و الگوبرداری از روحیه ایثار و تلاش شهید محمدعلی رجایی برگزار می شود. ...
تقدیر استاندار هرمزگان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان؛ آیین بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی، نهم شهریورماه 1404 همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد. خبرنگار : مهدیه حاج ملک
استاندار هرمزگان: رضایت مردم شاخص اصلی ارزیابی عملکرد دستگاه هاست
ها نیست. به گفته وی، این جشنواره فرصتی برای بازاندیشی در روش های خدمت رسانی و بهبود نظام اداری است. عالی ترین مقام دولت در استان با اشاره به عملکرد مثبت استان در سالجاری عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال، هرمزگان در حوزه اقتصادی رتبه نخست کشور را کسب کرد و این دستاورد حاصل همگرایی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و حمایت مردم است. وی افزود: در شورای گفت وگوی دولت و بخش
بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان برگزار شد؛ تجلیل از دستگاه های برتر، مدیران نمونه و فعالان ...
دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی جشنواره، شیلات هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در بخش تولیدی معرفی شد؛ شرکت برق منطقه ای در حوزه توسعه زیرساختی رتبه نخست را کسب کرد؛ اداره کل محیط زیست در بخش سلامت و رفاه شایسته تقدیر شناخته شد؛ آموزش فنی وحرفه ای در بخش علوم و آموزش برگزیده شد و اداره کل استاندارد نیز در بخش عمومی و قضایی به عنوان دستگاه برتر معرفی گردید. همچنین از
کسب رتبه برتر اداره کل دامپزشکی استان همدان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجائی استان همدان
، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران،دادستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران کل و روسای سازمان ها و دستگاه های اجرایی برگزار شد،از برگزیدگان این جشنواره تجلیل بعمل آمد. در این مراسم دکتر ملانوری شمسی استاندار همدان با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر امیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی
تقدیر معاون رییس جمهور از جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی
تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای برنامه های دولت وفاق ملی و با تاکید بر نیل به تحقق اهداف توسعه ای و ارتقاء بهره وری استان، آن دستگاه اجرایی بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی و در فضایی منطقی و رقابتی و منطبق بر الگوهای به روز مدیریتی و تأیید ستاد جشنواره شهید رجایی استان، حائز رتبه برتر گروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی سال