دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کرمان 1400 ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۶

اجازه نمی دهیم صنعت نفت کشور 30 سال در اختیار بیگانگان قرار بگیرد / زنگنه ...

امیرآبادی گفت: سرمایه گذاری شرکت های خارجی در این قراردادها به نحوی است که سرمایه گذار مدعی مالکیت بر نفت موجود در مخزن، چاه های حفر شده و زمین های مربوطه خواهد بود. به گزارش “ پایگاه اطلاع رسانی کرمان 1400 ” به نقل از مشرق، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی مشرق درباره ایرادات مطرح به قراردادهای نفتی اظهار داشت: ما جلساتی را با آقای زنگنه وزیر نفت در مجلس قبل برگزار کردیم که در این جلسات آقایان احمد توکلی، حسین نجابت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)