دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۶

اجازه نمی دهیم صنعت نفت کشور 30 سال در اختیار بیگانگان قرار بگیرد

امیرآبادی گفت: سرمایه گذاری شرکت های خارجی در این قراردادها به نحوی است که سرمایه گذار مدعی مالکیت بر نفت موجود در مخزن، چاه های حفر شده و زمین های مربوطه خواهد بود. به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی درباره ایرادات مطرح به قراردادهای نفتی اظهار داشت: ما جلساتی را با آقای زنگنه وزیر نفت در مجلس قبل برگزار کردیم که در این جلسات آقایان احمد توکلی، حسین نجابت، محمد دهقان، الیاس نادران و حجت الاسلام بحرینی حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)