دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۲

ناصری: تعطیلات به سود سیاه جامگان است

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به تغییرات گسترده ای که داشته ایم تعطیلات به سود ماست و زمینه ساز آمادگی بیشترمان می شود. محمد ناصری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه جامگان در چهار هفته نخست لیگ برتر گفت: تیم ها به هم نزدیک شده و لیگ برتر شانزدهم از کیفیت بالایی برخوردار است. تیم ها از نظر کیفی به هم نزدیک شده اند اما تیم ما هم بیکار ننشسته و به تلاش برای موفقیت ادامه می دهیم. تاکنون پنج امتیاز اندوخته ایم و باید با دقت کامل در ادامه لیگ در مسابقات حاضر شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)