سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۶

ارائه پیشنهاد سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی در بخش گردشگری نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی شادمان پیش از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی و دولتی با امام جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: دولت برای خروج از تحریم و رکود اقتصادی و کاهش نقدینگی تمام تلاش خود را صرف کرده است و به دنبال ایجاد ثبات بیشتر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)