دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۴۰۵/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۱

این عادت مضر را ترک کنید!

در زندگی پرمشغله امروزی، بسیاری از افراد وعده های غذایی خود را ایستاده یا در حال حرکت می خورند؛ صبحانه کنار سینک ظرف شویی، ناهار پشت میز کار یا میان وعده ای سریع در آشپزخانه. اما سؤال مهم این است: آیا غذا خوردن در حالت ایستاده برای بدن مضر است؟ به گزارش عصر ایران، متخصصان گوارش می گویند پاسخ این سؤال آن قدرها هم ساده نیست. در واقع مشکل اصلی معمولاً ایستادن هنگام غذا خوردن نیست، بلکه عجله کردن در زمان غذا خوردن است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)