پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نسیم رویش ۱۴۰۵/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۵

روایت 38 سال خون دل خوردن مادر؛ قهرمان این فیلم از همه چیزش گذشته است – ...

سعید پرویزی کارگردان مستند بدون گریم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موضوع این اثر توضیح داد: بیماری ای به نام اس ام ای عضلانی آتروفی وجود دارد که حدود هزار نفر مبتلا به آن در ایران شناسایی شده اند. اگر مبتلایان به این بیماری یک شربت مخصوص را مصرف کنند، توان خود را از دست نمی دهند و استخوان هایشان نرم نمی شود، اما اگر آن را نخورند، از آنجا که بیماری پیشرونده است بدنشان مثل خمیر می شود، بیماری به اعضای بدن سرایت می کند و دیگر نمی توانند غذایی بخورند و پیش از 40 سالگی می میرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)