چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۰

آزمایشگاهیان حتی از چشم وزارت بهداشت هم افتاده اند

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه آزمایشگاهیان بالینی ایران از مهاجرت فارغ التحصیلان آزمایشگاهی کشور به سلیمانیه عراق به دلیل مشکلات حقوقی گفت: شغل آزمایشگاهی ویترینی نیست به خاطر همین حتی در وزارت بهداشت نیز ما را نمی بینند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط