سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
انصاف نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴

چرا از گوشت بوفالو در تولید سوسیس و کالباس استفاده می کنند؟

رییس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تاکید بر اینکه گوشت های گاومیش (بوفالو) وارد شده از هندوستان برای مصرف در صنعت فرآورده های گوشتی است، دلایل استفاده از گوشت بوفالو در تولید فرآورده های گوشتی را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، مهدی خلج شب گذشته در برنامه پایش اظهار کرد: از دهه 70 تاکنون گوشت منجمد گاومیش از هندوستان وارد می شود؛ به طوری که اگر به سال های گذشته نگاهی بیندازیم در سال 1391 معادل 22 هزار تن، در سال 1392 نیز 17.5 هزار تن و در سال گذشته 5000 تن گوشت بوفالو وارد شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)