دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۲

چرا دبه ، شمر و آمریکا از در و دیوارهای مشهد آویز می شوند؟

بیلبوردهای فرهنگی سطح مشهد در دو ماه اخیر یکی از سوژه های بحث و نقد شده اند؛ تابلوهایی که از نظر کارشناسان به مستقیم ترین شکل و بدترین شکل، قصد دارند در مردم تاثیرات فرهنگی ایجاد کنند؛ دبه را نشان داده اند تا بگویند آمریکا در برجام دبه کرده است ؛ تصاویر شمر را گذاشته اند و نوشته اند شمر زمانه ات را بشناس یا تابلوهایی که علامت ترازو گذاشته اند و نوشته اند کم باشه حلال باشه . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط