چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارس نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۴

نامه ای به رهبری درباره ورود زنان به ورزشگاه

به گزارش پارس به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی جمعی از طلاب حوزه های علمیه در نامه ای به رهبر انقلاب و مراجع تقلید، درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها ابراز نگرانی کردند و خواستار ممانعت از این قبیل اقدامات شدند. در بخشی از این نامه سرگشاده آمده است: ما جمعی از طلاب حوزه های علمیه، حسب الامر مولایمان حضرت بقیةالله الاعظم ارواح العالمین له الفداء مبنی بر رجوع به شما بزرگواران در فتن آخر الزمان، از محضر آن عزیزان و علمای والامقام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)