دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ساعت24 ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۶

وزیر ارتباطات: دو میلیون و 900 هزار سیم کارت بی هویت است

ساعت 24- وزیر ارتباطات گفت: در شهریور امسال 10 میلیون سیم کارت با هویت ناقص در اپراتورهای موبایل وجود داشت که اکنون 2 میلیون و 900 هزار سیم کارت بی هویت باقی مانده و این سیم کارت ها طبق قرار به زودی قطع دو طرف می شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط