سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فانوس ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۷

حبس 43 نفر در آسانسور های اهواز

سرویس اجتماعی - 43 نفر در آسانسور های اهواز به علت قطعی برق، حبس شدند. به گزارش فانوس ، با توجه به قطع گسترده برق در نقاط مختلف کلانشهر اهواز 43 نفر از شهروندان این شهر در آسانسور حبس شدند که توسط ماموران آتش نشانی نجات داده شدند. سازمان آتشنشانی ازشهرندان خواسته تا جعبه کنتور برق اماکن مسکونی و تجاری خود را که فضای باز قرار دارند توسط متخصصان و تعمیرکاران مجاز نسبت به درز گیری و آب بندی اقدام کنند. /انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)