سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۹

بانوان در المپیک آینده 3 تا 5 مدال می گیرند!

وزیر ورزش و جوانان در اظهارنظری عجیب مدعی شد که بانوان ورزشکار ایرانی در المپیک بعدی 3 تا 5 مدال کسب می کنند. مسعود سلطانی فر در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی CNN اظهار داشت: در زمینه توسعه ورزش بانوان با توجه به ملاحظات فرهنگی که داریم ولی امکان پذیر است که بسیاری از بانوان ما با توجه به استعدادها و موقعیت های خوبی که دارند بتوانند در مسابقات مختلف بین المللی حضور پیدا کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط