سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸

نخستین دوره آموزشی پای درس ماه در کردستان برگزار می شود

بابک قنبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، نخستین دوره آموزشی مربیان کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر استان کردستان تحت عنوان پای درس ماه در سنندج برگزار می شود. وی افزود: این دوره آموزشی یک روزه با هدف آشنایی مربیان کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر با تاریخچه، اصول و اهداف و فعالیت های جمعیت هلال احمر دوشنبه دوم اسفندماه در سنندج برگزار خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)