سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴

وقتی فرماندار دلسوزتر از وزیر کشور برای دولت می شود!

به گزارش پیک نکا ، به نقل از بلاغ ، وزیر کشور اخیراً درهمایش استانداران در تهران به چند نکته اساسی در ارتباط با انتخابات سال 96 اشاره کرد که مهمترین بخش های آن حکایت از آن دارد که باید از آرای مردم مراقبت جدی شود و استانداران نباید در جلسات حزبی شرکت کنند و فرمانداران نیز باید مراتب بی طرفی دولت در انتخابات را به اثبات برسانند و از موضع گیری های سیاسی به صورت جدی پرهیز کنند، چرا که برخی گزارش های دریافتی، غیر از این را نشان می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط