چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خزر آنلاین ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۳

شهرداری در برف اخیر به خوبی در میدان حاضر بود

خزر: در برف اول که حجم کمتری را داشت عملکرد شهرداری و کل دستگاه ها چندان مناسب نبود و در این بحران نمره منفی گرفتند اما در برف دوم با وجود اینکه میزان بارش برف بیشتر از برف اول بود اما دستگاه های اجرایی و شهرداری به خوبی توانستند وضعیت را کنترل کنند و معابر، مسیرها و خیابان ها را باز کنند تا مردم بتوانند تردد داشته باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)