پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پامچال نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۱

احداث 21 باب مدرسه عشایری توسط ژاپنی ها

به گزارش پامچال نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی نقی یزدان پناه با اشاره به امضای توافق نامه GGP بین ایران و ژاپن که با حضور سفیر ژاپن و قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در اول اسفند ماه در ساختمان امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، گفت:GGP پروژه هایی هستند که از محل اعتبارات بلاعوض دولت ژاپن و باهدف توسعه و تأمین امنیت انسانی در مناطق محروم کشورهای در حال توسعه اجرا می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط