چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رویش ملت ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۰

کودک آزاری در برخی مهدها/ نظارت بهزیستی ضعیف است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بکارگیری نیروهای غیرمتخصص در برخی مهدهای کودک انتقاد کرد و خواستار تشدید نظارت بهزیستی بر عملکرد این مراکز شد. به نقل از خانه ملت، مسعود رضایی با ابراز تاسف از کودک آزاری در برخی مهدهای کودک، گفت: بروز این وقایع علاوه بر آسیب های روحی و روانی برای کودک و خانواده، تبعات منفی گسترده ای را در سطح جامعه و سلب اعتماد خانواده ها از چنین مراکزی را به همراه خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)