پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۶

یک شرکت چینی892میلیون دلار جریمه شد

شرکت چینی زد تی ای، صادر کننده تجهیزات مخابراتی با دولت آمریکا توافق کرد که در ازای عدم پیگیری قضایی اتهامش در مورد نقض تحریم های آمریکا علیه ایران و کره شمالی، ضمن اذعان به ارتکاب نقض تحریم ها، 892 میلیون دلار به واشنگتن جریمه پرداخت کند. هرچند اذعان به ارتکاب تخلف می تواند به اعتبار شرکت زد تی ای لطمه وارد کند، اما این مصالحه می تواند وضعیت فعالیت های آینده این شرکت را که برای تولید 25 تا 30 درصد از تجهیزاتش به شرکت های آمریکایی وابسته است، شفاف تر سازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)