چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۴

احساس رکود در بخش معدن استان مرکزی

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شرایط رکود حاکم بر بازار شاید به حلقه آخر خود، یعنی بخش معدن رسیده و از نیمه دوم سال گذشته این رکود در بخش معدن احساس می شود. محمدمهدی حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- گفت: سال گذشته برای اولین بار در این استان تمام معادن متروکه از طریق مزایده واگذار شد و در حال حاضر هیچ معدن متروکه ای نداریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)