سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۸

اهدای عضو در مشهد به 5 بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، در چهارصد و نود و دومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی علی ولی زاده 22 ساله، ساکن اسفراین که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان اسفراین به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)