پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۲

در خانه های مجردی دختران چه می گذرد؟!

روز نو : روزگاری بود که دختران ما یا تا ابد در خانه پدری می ماندند یا به خانه شوهر می رفتند. به قول قدیمی ها، زن با لباس سفید عروسی به خانه بخت می رفت و با کفن سفید بیرون می آمد. ازدواج ها پر دوام تر بود و دختران کم توقع تر ، مرد ابهت خود را داشت و زن گرمابخش خانه و کاشانه بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)