دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۵

ابتلا به عوارض ناخواسته دارویی با مصرف داروی قاچاق

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، شهریار اسلامی تبار مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت:با توجه به عدم نظارت سازمان های مربوطه بر روی مراحل تولید و توزیع دارو و عدم امکان نمونه برداری و آزمایش بر روی داروهای قاچاق، امکان عدم اثر بخشی این داروها بیشتر از فرآورده های مجاز است. وی افزود: فرآورده های دارویی نیازمند شرایط ویژه نگهداری از جمله کنترل دما، رطوبت، کنترل نور و غیره است که معمولاً در مورد فرآورد ه های قاچاق رعایت نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)