چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تعامل ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۸

موفقیت خوشنویس آباده فارس در خلق اثری دیگر با ناخن انگشت سبابه دست راست

حمید رضا ابراهیمی مشهور به کاتب به مناسبت روز قلم و شهادت امام علی (ع) اقدام به کتابت دعای ” یا علی و یا عظیم ....” با خط ثلث و ترجمه نستعلیق در 6 رنگ با ناخن انگشت سبابه دست راست کرده است. وی گفت: ابعاد این کتیبه 70 در 1 هزار و 500 سانتیمتر است. این هنرمند ادامه داد: همچنین دعای ” و اللهم ادخل علی اهل ...” را با خط ثلث و ترجمه نستعلیق در 6 رنگ با ناخن انگشت سبابه دست راست کتابت کرده است. ابراهیمی افزود: ابعاد این کتیبه نیز 70 در 1 هزار و 500 سانتیمتر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)