سایر منابع:
سایر خبرها
7پروژه درهندیجان مورد افتتاح وبهره برداری قرار گرفت
خوزستان ذاکر نیوز: باحضورکورش مودت فرماندارهندیجان- خصافی معاون مدیرکل شرکت گاز استان خوزستان- حجت الاسلام بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان- سیدحسن ساداتی رییس تبلیغات اسلامی هندیجان وبهبهان -بخشدارمرکزی ودیگر مسولین 7پروژه درهندیجان مورد افتتاح وبهره برداری قرار گرفت . کورش مودت به خبرنگارما گفت: همزمان باششمین روزازهفته دولت افتتاح
افتتاح وکلنگ زنی پنج پروژه درروستاهای بخش چم خلف عیسی هندیجان
به گزارش ذاکرنیوز از خوزستان، کورش مودت فرماندارهندیجان دراین زمینه به خبرنگار ذاکرنیوز گفت:این پروژه ها که امروز مورد افتتاح وبهره برداری وکلنگ زنی قرار گرفتن شامل پارک خانواده درروستای کریم آباد از شهره زهره بخش چم خلف عیسی -دفتردهیاری کلنگ آبرسانی ازسدآسک،زمین ورزشی وکلنگ زنی درروستای مشراگه وهمچنین یکی ازطرح ها درروستای دهملا مورد بهره برداری قرارگرفت . وی گفت باتوجه به حمایت دولت
افتتاح 136 طرح با اعتبار 66 میلیارد تومان در استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در خلخال بهره برداری از 62 پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور معاون سیاسی استاندار اردبیل با 49 میلیارد تومان اعتبار ، افتتاح طرح پایلوت تولید چابک و هوشمند فرش دستباف با اشتغال سالانه هزار ، کلنگ زنی احداث بزرگترین اردوگاه دانش آموزی کشور در خلخال با مساحت 5 هکتار به نام اردوگاه امام خمینی (ره) خلخال و ساختمان زورخانه حضرت علی (ع) در منطقه قاضیلر در اردبیل
930 هزار نفر در جنوب شرق خوزستان از آب مطلوب بهره مند می شوند
/> علیدادی بیان کرد: 6 شهرستان، 13 شهر و 540 روستا در طرح آبرسانی جنوب شرق استان تحت پوشش قرار می گیرند. وی عنوان کرد: اعتبار این پروژه یک هزار و 800 میلیارد تومان و نزدیک به 50 میلیارد تومان از این پروژه در خط هندیجان اجرایی شده است. معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: فاز اول طرح جامع با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان از تصفیه خانه گرمز به سمت سد کوثر و معادل 29 کیلومتر
افتتاح 48 کیلومتر راه روستایی در محور شادگان - خوزستان
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پوریا دشتی زاده با بیان این خبر گفت: 48 کیلومتر راه روستایی در قالب دو پروژه بهسازی و آسفالت با مجموع اعتبار حدود 18میلیارد تومان در شهرستان شادگان افتتاح شد. معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پروژه بهسازی و آسفالت محور دهستان جفال شهرستان شادگان به
مازندران مقام نخست فعالیت های شیلاتی کشور را دارد
...، 75 درصد صید کیلکا، 43 درصد صید ماهیان استخوانی، مقام اول را در فعالیت های شیلاتی کشور دارد. وی افزود: شیلات استان در جذب اعتبارات مکانیزاسیون با جذب هشت میلیارد تومان در سال 95 رتبه نخست را در حوزه شیلات کشورداشت. مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه استفاده از فناوری و تکنولوژی در افزایش کیفیت و راندمان تولید مهم است، تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 200 متر مربع با اعتبار 400 میلیون تومان و ظرفیت تولید 35 تن ماهی سرد آبی قزل آلا و اشتغال شش نفر مورد بهره برداری قرارگرفت. انتهای پیام ...
افتتاح 3 پروژه راه و شهرسازی در دشت آزادگان استان خوزستان
عباس پورسلان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه بهسازی و تعریض محور شریعتی به هوفل در شهرستان دشت آزادگان همزمان با هفته دولت افتتاح شد. وی افزود: طول مسیر محور روستایی شریعتی 5 کیلومتر و عرض آن نیز 9 متر و اعتبار هزینه شده برای اجرای آن 6 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات بوده است. سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه به آغاز عملیات اجرایی
افتتاح 15 پروژه عمرانی، آموزشی و عام المنفعه در بخش مرکزی صومعه سرا
. پرستش با اشاره به اینکه نودمین خانه هلال گیلان در روستای بهمبر افتتاح شد، افزود: خانه هلال بیشه گاه، پاتاوان ، مردخه کوچک و پشتیر به صورت همزمان مورد بهره برداری قرارگرفت. شهرستان صومعه سرا با حدود 564 کیلومترمربع وسعت و افزون بر 140 هزار نفر جمعیت، سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ دارد و در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. خبرنگار: فرزاد حسن پور ** انتشاردهنده: کبیری 7292/2007 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
پروژه بهسازی محور شریعتی به هوفل در دشت آزادگان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی شب گذشته چهارم شهریورماه، پروژه بهسازی و تعریض محور شریعتی را همزمان با هفته دولت در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه افتتاح کرد. طول مسیر محور شریعتی 5 کیلومتر و عرض آن نیز 9 متر و اعتبار هزینه شده برای اجرای آن 6میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اداره راه و شهرسازی خوزستان بوده است . همچنین روز گذشته با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی ادامه محور شریعتی - هوفل در شهرستان دشت آزادگان آغاز شد. طول این پروژه 15 کیلومتر و اعتبار موردنیاز برای آن 14 میلیارد تومان است. ...
6 طرح با اعتبار یک میلیارد تومان در نیمروز افتتاح شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حسن دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: در پنجمین روز از هفته دولت شش طرح و پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید تا با افزایش خدمات رسانی به مردم سطح رفاه عمومی ارتقا یابد. دهمرده افزود: آسفالت معابر شهر نیمروز با اعتبار بالغ بر ششصد میلیون تومان که از محل اعتبارات شهرداری شهر ادیمی هزینه شده است از جمله طرح هایی که
20 پروژه در هفته دولت در بخش مرکزی نیمروز به بهره برداری می رسد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله شعیبی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: به مناسبت هفته دولت بیش از 20 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان نیمروز مورد افتتاح وبهره برداری قرار خواهد گرفت. بخشدار مرکزی شهرستان نیمروز ادامه داد: از آنجائی که توسعه و عمران روستاها از اولویت های اصلی دولت در سالهای اخیر بوده است عمده این پروژه ها
افتتاح 4 پروژه راه آهن جنوب به مناسبت هفته دولت
میلیون تومان و از محل منابع ملی است. مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: احداث آشیانه جرثقیل کایرو در ایستگاه راه آهن اهواز با اعتبار 300میلیون تومان از محل منابع ملی یکی دیگر از پروژه هایی است که همزمان با هفته دولت افتتاح می شود. درویش زاده عنوان کرد: احداث یک دستگاه پل هوایی عابر پیاده در بلاک کارون – میاندشت از دیگر پروژه هایی است که به مناسب هفته دولت در محور جنوب به بهره
برآورد 750 میلیون تومان اعتبار برای آب رسانی به ساوجبلاغ
به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، ابوالقاسم پالیزگیر امروز در حاشیه آیین افتتاح ساختمان اداری امور آبفا چهارباغ در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح ساختمان اداری امور آبفا مربوط به چهارباغ را در دستور کار داشتیم. وی افزود: میزان اعتبار صرف شده در راستای تکمیل و بهره برداری از این پروژه 300 میلیون تومان برآورد شده است. فرماندار ساوجبلاغ، تصریح
پروژه های چهارمین روز هفته دولت در شهرستان ها + ریزپروژه ها
به گزارش خبرنگار خاورستان ، به مناسبت چهارمین روز هفته دولت پروژه هایی در سطح استان و شهرستان ها همزمان باچهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد. افتتاح پروژه سالن آموزشی ورزشی هلال احمر قاین در چهارمین روز از هفته دولت سالن آموزشی ورزشی هلال احمر قاین با اعتباری بالغ بر 400میلیون ریال به بهره برداری رسید؛ این سالن ورزشی با
آبرسانی به ساوجبلاغ با اعتبارات ویژه
چهارباغ با اعتباری معادل 2 میلیارد و 90 میلیون تومان افتتاح شد. پالیزگیر از افتتاح ساختمان نگهداری این مخزن با صرف 170 میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: چاه شماره 21 بهداشت به همراه خط انتقال آن نیز با صرف 580 میلیون تومان حفر، تجهیز و راه اندازی شده است. فرماندار ساوجبلاغ از حفر، تجهیز و راه اندازی چاه شماره 22 گلستان 4 به همراه خط انتقال خبر داد و افزود: برای این پروژه نیز 610 میلیون تومان هزینه شده است. پالیزگیر تصریح کرد: در مجموع برای این پروژه های آبرسانی 3 میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه شده است. ...
بهره برداری از 27 هزار مترمربع زیربنای آموزشی طی یک ماه آینده در مازندران
به گزارش پیک نکا ، ربیع فلاح جلودار در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی و آموزشی در شهرستان نکا با اشاره به برنامه های هفته دولت در مازندران، اظهار کرد: در هفته دولت 872 پروژه مختلف آموزشی، درمانی، خدماتی و عمرانی با اعتباری معادل 419 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح می شود. وی روند صعودی در پروژه های آموزشی در سطح این استان را موجب رفع محرومیت در شهرها و روستاها خواند و افزود: شعار
صرف 900 میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه های عمرانی البرز در هفته دولت
ادامه برنامه امروز و در دیدار با خانواده شهدا به وضعیت بحرانی آب در جهان امروز اشاره و با تاکید بر لزوم حل مشکل آب ساکنین روستای هیو، خاطرنشان کرد: در هفته دولت تعداد 217 پروژ عمرانی و اعتباری بالغ بر 266 میلیارد تومان؛ 49 پروژه بخش خصوصی با صرف اعتبار 400 میلیارد تومان و 3800 واحد پروژه مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. ارتقایی، رفع مشکل آبرسانی به این روستا را حائز اهمیت و از اقدامات در دستور کار برشمرد و گفت: رفع فرسودگی شبکه آبرسانی این روستا و منابع تامین آبی الزامی است. ...
بهره برداری از 27 هزار مترمربع زیربنای آموزشی طی یک ماه آینده در مازندران
به گزارش پیک نکا ، ربیع فلاح جلودار در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی و آموزشی در شهرستان نکا با اشاره به برنامه های هفته دولت در مازندران، اظهار کرد: در هفته دولت 872 پروژه مختلف آموزشی، درمانی، خدماتی و عمرانی با اعتباری معادل 419 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح می شود. وی روند صعودی در پروژه های آموزشی در سطح این استان را موجب رفع محرومیت در شهرها و روستاها خواند و افزود: شعار
افتتاح 140 پروژه عمرانی در شرق مازندران
به وزرای پیشنهادی دولت اعتماد کرد که اکنون باید پای کار بیاید و پیگیر مطالبات مردم و چالش های با برنامه ریزی و اقدام و عمل جهادی رفع شود. وی خاطرنشان کرد: از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس امسال،140پروژه با 150میلیارد تومان اعتبار در سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه در شرق مازندران شامل 12پروژه درمانی و بهداشتی، ایجاد مرکز ام آر آی امام خمینی (ره) بهشهر، مرکز جامع سلامت، کلنگ زنی فازدو
به مناسبت هفته دولت در شهرستان ایذه بهره برداری از 7 پروژه و احداث 5 پروژه انجام شد
به گزارش بدر پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان :دبستان 12 کلاسه شهید محمدرفیع حاتمی(قدر) گنجشگیر صبح امروز باحضور فرماندار شهرستان واعضاء شورای اداری کلنگ زنی شد. این پروژه در سه طبقه با زیربنایی بالغ بر 1490 متر مربع احداث می گردد، همچنین اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این پروژه یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان خواهد بود که از محل کمک های شرکت ملی نفت ایران تامین
تجهیز 53 هزار هکتار اراضی به سامانه های نوین آبیاری
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی مراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت 1905 پروژه با ارزش سرمایه گذاری بالغ بر 725 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. وی با اشاره به اینکه آب یک چالش اصلی در دنیا به شمار می رود، افزود: اقبال عمومی بهره برداران و تمامی مسئولان به
افتتاح 42 پروژه زیرساختی در هفته دولت
از 1150 میلیارد تومان بوده است. در ازای دیگر پروژه ها نیز طرح هایی در استان کرمانشاه، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان و خراسان رضوی در دستور بهره برداری نهایی قرار دارد. ارزیابی ها نشان می دهد برای این هشت پروژه که در حوزه راه اصلی تعریف شده اند، حدود 225 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است. همچنین وزارت راه اعلام کرده در هفته دولت پنج پروژه دریایی با
پرداخت 117 میلیارد تومان در قالب اوراق خزانه به خوزستان
دستگاه های دولتی در سال 94 و تعداد 358 چک صادر در پنج ماهه اول سال جاری از نتایج خوب خزانه داری الکترونیک برشمرد. این مقام مسئول گفت: در سال گذشته 117 میلیارد تومان از بودجه دستگاه های اجرایی را در قالب اوراق خزانه پرداخت شد، و مبلغ 11 میلیارد و 800 میلیون اوراق تسویه در استان خوزستان را پرداخت کردیم. مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان توضیح داد: مولد کردن دارایی های دولت
اعتبار 25 میلیاردی برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی وزارت علوم
بودجه هماهنگ کرده ایم که مبلغی معادل 25 میلیارد تومان است که فعلا تخصیص یافته است. احمدی بیان کرد: امیدواریم دولت نیز مبلغی را کمک کند. پیگیری هایی را که ما در دانشگاه داریم نیز این اقدامات محقق شود. پایان پیام/ 260
بیش از 80 درصد اعتبارات وزارت جهاد کشاورزی در بخش آب و خاک /42 هزار هکتار کانون بحرانی ریز گرد در خوزستان
معاون آب و خاک وزارت جهاد گفت:9 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار امسال در بخش آب و خاک اختصاص داده شده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه هزار و 905 پروژه در هفته دولت به ارزش725 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود:43هزار شغل با بهره برداری این پروژها امکان پذیر شده است و 85درصد این منابع از اعتبارات دولتی و 15 درصد را
مشارکت شرکت های ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسئولیت های اجتماعی
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، استخر شهدای بندر ماهشهر همزمان با گرامیداشت هفته دولت امروز سه شنبه(7 مردادماه) با حضور مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور مسئولان ارشد پتروشیمی منطقه و فرماندار ماهشهر افتتاح شد. شاهدایی در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه، در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مجتمع های پتروشیمی ماهشهر برای تامین اعتبار این طرح
افتتاح 2 طرح بیمارستانی در شوشتر
شده و یک دندان پزشک و یک دستیار دندان پزشک در آن مستقر می شوند. برای تجهیز و راه اندازی این کلینیک سیار بیش از 280 میلیون تومان اعتبار توسط خیران تامین شده است. 62درصد خرید ادارات خوزستان درون استانی است مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: تا پایان مرداد سال جاری، 62 درصد خرید دستگاه های دولتی از درون استان بوده است. به گزارش مهر مسعود صدری اظهار کرد: تا پایان مرداد
نباید گیاهان و میوه هایی که آب زیادی مصرف می کنند را صادر کنیم
در این پروژه درگیر هستند. ما آب را در تمام اراضی این پنج شهرستان تقسیم کردیم تا آبرسانی در حد اقل به خوبی ایفا شود. وی افزود: اعتبار اصلی اختصاص داده شده به این طرح 500 میلیون دلار است که 400 میلیون دلار آن در بخش کشاورزی و 100 میلیون دلار آن در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است. معادل ریالی این میزان 270 میلیارد تومان است که 1300 میلیارد تومان در اختیار ما گذاشته شده است پیشرفت فیزیکی
سرمایه گذاری بی سابقه در صنعت برق خوزستان
عملیاتی کردند. مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده 500 میلیارد تومان برای اهواز و شهرستان های حمیدیه، باوی و کارون سرمایه گذاری در تاسیسات زیربنایی برق، پست های فشار قوی و خطوط انتقال در ولتاژهای مختلف انجام می شود. وی اضافه کرد: 100 پروژه پست و خط در حال حاضر در برق منطقه ای خوزستان فعال است که در نقاط مختلف استان های خوزستان و کهگیلویه و
تشریح دستاوردهای اقتصادی و سرمایه گذاری دولت در خوزستان
) –دامپروری - شیلات و آبزی پروری پیشنهاد شده و تا کنون اراضی شهرکهای کشاورزی در شهرهای شوش-شوشتر-اندیمشک-حمیدیه وبهبهان جمعا به مساحت 294 هکتار جهت مطالعه و طراحی تحویل شرکت مشاور شده است. وضعیت تسهیلات سیستم بانکی استان خوزستان سید علی بحرینی مقدم تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی سیستم بانکی استان خوزستان طی سال 1395 جمعاً معادل 21.5 هزار میلیارد تومان بوده است که از این