دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۱

چه بر سر سیاست "اول آمریکا" آمد؟

فرارو- زندگی در دفتر بیضی ترامپ را وادار کرد در مواضع انزواطلبانه خود بازبینی کند. به گزارش فرارو به نقل از اسپکتیتور، چیز زیادی از سیاست انزواطلبانه ی "اول آمریکا" ندیدیم. مردی که بارها و بارها به عنوان یک شهروند عادی خواهان خروج سریع نیروهای آمریکا از افغانستان و پایان دادن به طولانی ترین جنگ آمریکا بود (توییتِ سال 2012: افغانستان یک خرابه کامل است!) و به مداخله جورج دبلیو بوش در عراق اعتراض می کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)