دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۵

اعزام 12 بنگاه کوچک و متوسط به سومین نشست به هم رسانی بنگاه های کوچک و ...

معاون صنایع کوچک و عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از اعزام 12 بنگاه کوچک و متوسط به سومین نشست به هم رسانی فناوری محور بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی خبر داد . به گزارش روابط عمومی، غلامرضا سلیمانی اظهارداشت: در جریان اولین و دومین نشست به هم رسانی بنگاه های دو کشور که در فروردین ماه و مرداد ماه سالجاری در سؤول و تهران برگزار شد تاکنون 48 بنگاه ایرانی با 50 بنگاه کره ای در زمینه انتقال فناوری مذاکره کرده اند که منجر به انعقاد 35 تفاهم همکاری اولیه بین بنگاه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)